Ang Aksjelegging

Ametyst83

Forumet er livet
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Tenkte det var morro med en tråd med litt info om hvor ofte og hvor mange dager før/på/etter eggløsning vi alle hadde den gangen det klaffet.
Det er jo noe vi alle alltid tenker mye på den tiden vi prøver på en liten baby igjen.
Hvor ofte burde man ha sex? Og hvor tett på eggløsning osv

Jeg kan begynne:

De to første kan jeg ikke huske, alt for mange år siden og de var ikke planlagt.

Jeg mistet høyre eggleder i 2012 så alle de andre har blitt til etter det.

Siste mann mars 2023 baby da hadde vi sex kun 1 gang på EL dagen.

Siste ble gravid Mai 2024 endte SA 21 Juni, men i følge syklusen så hadde jeg eggløsning på en onsdag, men vi hadde da sex Torsdag, fre, lørdag, søndag. Men, ble da mest sannsynlig gravid dagen etter eggløsning
 
La aksjer kvelden før positiv eggløsningstest, morgenen jeg fikk positiv test og på kvelden dagen etterpå (mest sannsynlig når eggløsning har skjedd). Altså, hadde positiv eggløsningstest på en onsdag. Aksjer tirsdag onsdag og torsdag. Nå er jeg 23+2 uker på vei og gleder meg å hilse på min lille jente rundt nyttår :Heartpink
 
I mai klaffet det, og jeg hadde el 11/5 (testet med eggløsningstester fra normal), og de røde hjertene er dager vi hadde sex på :hilarious: ser jo ikke ut som vi har gjort annet :hilarious:
Edit: fikk positiv graviditetstest 21/5, og er idag 18+5
IMG_1398.png
 
Med de 2 første hadde vi sex hver dag, alltid :hilarious:
Ved kjemisk i desember hadde vi sex 1 og 2 dager før el.
Kjemisk i januar hadde vi sex 2 og 4 dager før el, jeg var så lei meg og sikker på at det ikke skulle klaffe :laughing002
Kjemisk i mars hadde vi sex dagen før og på selve el dagen.
Kjemisk i august hadde vi sex dagen før og på el dagen.
 
Jeg har bare et barn, men da hadde vi sex 4 dager før, dagen før og dagen etter EL. Hadde en SA måneden før det også, men da testet jeg ikke og ble gravid på første forsøk, så aner ikke når vi lå ift EL.
 
14 februar ble jeg gravid, men usikker på eggløsning da jeg ikke testa bare sånn ca på følelsen/så etter eggløsning slim osv. Dessverre endte opp med at vi valgte abort pga baby hadde trisomi 21. :rolleyes:
 
Nå sist hadde vi sex både fredag, lørdag og søndag og tror el var tirsdag eller onsdag . Mandag til onsdag . Vi skulle ha pause fra testing så klart da det klaffa . Fikk positiv test 7DPO super svak , men har blitt forsøvet ved hver ul og jeg hadde en liten blødning 4dpo som også er tidlig . Hadde siste mens 16 april og testa positiv 7 mai . De tre andre er ikke planlagt , så vanskelig å si .
 
Back
Topp