Angående tidlig ultralyd

Zika påvirker vel ofte hodeskallen også, det bør vel vises om det er unormalt? Altså den er vel ganske deformert. Mulig det er for tidlig. Tenker hvert fall å spørre, verste jeg får er et nei!

Ja, det er jo sant. Jo, når de vet at de spesielt skal se etter det så kan de helt sikkert sjekke det ekstra. Når vi var så de jo ikke etter noe spesielt, men i ettertid syns jeg det var litt rart at de ikke så hjertefeilen for det var ingenting som var rett med det hjertet. I uke 19 så hun det tvert.
 
Ja, det er jo sant. Jo, når de vet at de spesielt skal se etter det så kan de helt sikkert sjekke det ekstra. Når vi var så de jo ikke etter noe spesielt, men i ettertid syns jeg det var litt rart at de ikke så hjertefeilen for det var ingenting som var rett med det hjertet. I uke 19 så hun det tvert.

Skulle jo tro de kunne se såpass når vi er kommet i 2016. Bra dere skal få oppfølging denne gangen!
 
Skulle jo tro de kunne se såpass når vi er kommet i 2016. Bra dere skal få oppfølging denne gangen!

Jah, det er jeg SÅ glad for. Jeg må si at de var helt fantastiske både på fostermedisinsk senter og på føden på St. Olavs. Kunne ikke fått bedre behandling enn vi gjorde i ei tøff tid. Så jeg er glad vi skal gå en ekstra sjekk der. I Bodø syns jeg behandlingen er veldig personavhengig.
 
Jah, det er jeg SÅ glad for. Jeg må si at de var helt fantastiske både på fostermedisinsk senter og på føden på St. Olavs. Kunne ikke fått bedre behandling enn vi gjorde i ei tøff tid. Så jeg er glad vi skal gå en ekstra sjekk der. I Bodø syns jeg behandlingen er veldig personavhengig.

Da er det nok verdt den ekstra turen ❤
 
jeg har ikke fått bestilt time en gang jeg.. burde vel kanskje gjøre det ganske snart :p men jeg bestiller time privat, orker ikke å vente så lenge på time og orker heller ikke å mase på legen, som syns det er unødvendig me tidlig UL :p
 
jeg har ikke fått bestilt time en gang jeg.. burde vel kanskje gjøre det ganske snart [emoji14] men jeg bestiller time privat, orker ikke å vente så lenge på time og orker heller ikke å mase på legen, som syns det er unødvendig me tidlig UL :p
Jeg har hørt fra diverse kilder at de er skikkelig i underskudd på personell til å ta ul på sykehuset i Kristiansand for tiden. Så er nok vanskelig å få henvisning til noe som helst som ikke er helt nødvendig på sykehuset her [emoji51]
 
Hei! Jeg er i uke 6 og var på ultralyd mandag denne uka, skal tilbake på tirsdag når jeg er i uke 7 siden det ikke var så mye å se denne gang. Dem målte også hcg i blod. Legen min henviste med en gang jeg spurte da jeg har hatt 1 prematur fødsel og 2 spontanaborter. Jeg var redd vi hadde mistet igjen i helga så ringte derfor til henvisningsstedet mandags mprgen og fikk time på dagen. Jeg skjønner godt du ikke vil vente! Det hadde ikke jeg heller klart. Prøv å ring til henvisningsstedet og forklar situasjonen så får du kanskje lov å komme en ekstra gang. Hjerte skal jo kunne ses på ultralyd allerede i uke 7[emoji178]
 
Jeg har hørt fra diverse kilder at de er skikkelig i underskudd på personell til å ta ul på sykehuset i Kristiansand for tiden. Så er nok vanskelig å få henvisning til noe som helst som ikke er helt nødvendig på sykehuset her [emoji51]
Helt sikkert :) men jg skal føde i Arendal, og bor nærmere der enn Kristiansand :) Kristiansand sykehus er den værste plassen jeg har vært på noen gang.. Hehe.. Men PåUltra i kr.sand er kjempe bra privat sted som jeg går til :)
 
Helt sikkert :) men jg skal føde i Arendal, og bor nærmere der enn Kristiansand :) Kristiansand sykehus er den værste plassen jeg har vært på noen gang.. Hehe.. Men PåUltra i kr.sand er kjempe bra privat sted som jeg går til :)
Da så. Var sikker på at du hørte til Kristiansand [emoji85] kan godt være det et helt andre ul-tilstander i Arendal [emoji4] Jeg har hatt det fint på Kristiansand sykehus, jeg [emoji6]
 
Da så. Var sikker på at du hørte til Kristiansand [emoji85] kan godt være det et helt andre ul-tilstander i Arendal [emoji4] Jeg har hatt det fint på Kristiansand sykehus, jeg [emoji6]
Så bra at du har hatt det fint der :)

Jeg og alle mine venner i kr.sand gråter nesten av tanken på behandlingen vi fikk der. Ble helt glemt, amme hjelp kunne vi bare se langt etter. Ble sett dumt på når vi spurte spm, og venninna mi ble sendt på gangen da ei dame klagde på at hun måtte dele rom! He he.. Men godt å høre noen fine historier også. Men det var en sak i fvn om hvor dårlig føden i kr.sand var .. Hehe så jeg er vel ikke helt alene :wacky::oops:o_O
 
Back
Topp