Angående spark

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Pga morkaken så kjenner jeg mye mindre enn i første svangerskapet, men begynner stadig å kjenne mer nå heldigvis!
Men altså - må da gå an for frøkna å sparke utover istedenfor innover mot blære og andre ting .. Haha.. Er jo så
"Rar" følelse når det sparkes den andre veien ;)

Jeg kjenner spark helt nederst på magen også :P føles helt rart at det sparker helt der nede haha. Kjennes ut som jeg har krampe hvor menssmertene vanligvis sitter :P

Hehe, det er en rar følelse ja :D de spreller og snur seg jo masse nå! Jeg merker mest spark nede med skambeinet, spesielt ved høyre side. Det kiler skikkelig av og til, og hvis jeg dytter forsiktig tilbake så får jeg spark tilbake :D

Veldig rar følelse når hu sparker i blæra :p kjenner hu best når hu sparker nederst på magen, kan også se det på utsiden :D koselig å kjenne liv:Heartred

Min har fått seg fast sparkeplass siste uka, litt nedenfor navelen midt på magen, veldig praktisk for meg :) Jeg får også spark tilbake om jeg dytter ned når lille holder på, veldig koselig altså <3

Min sparker også nede, men ut mot sidene på en måte. Kjenner ingenting foran. I går tok han skikkelig sats den ene siden. Det var rar følelse :p ellers mye mindre liv å kjenne her også, enn forrige gang. Men kjekt å begynne å kjenne litt ;)

Jeg kjenner veldig lite liv om morningen og dagen men når kvelden kommer så tar hun/han helt av :D sånn var datteren min også, veldig livlig på kvelden ;)

Her tror jeg ikke knøtte mitt har funnet seg noe fast plass. Når sparkene først begynner så kan di komme litt alle steder men det som kjennes best er når knøtte oppholder seg en plass helt nederst i magen så det kjennes ut som om noe blir klemt på å får sånn sterk mensn følelse. xsmile3Gudene vet hva h*n "klemmer" på men kjenner mye mere nå enn med førstemann, han var en meeeget rolig baby i magen.:king

Sparking kjenner jeg mest på morningen og på kvelden. Går mye og er aktiv på dagen og det sies jo at man bysser fosteret/babyen til søvn da. Er så herlig dette! Ser sparkene på utsiden nå! Nyter virkelig graviditeten nå :))

Sparking kjenner jeg mest på morningen og på kvelden. Går mye og er aktiv på dagen og det sies jo at man bysser fosteret/babyen til søvn da. Er så herlig dette! Ser sparkene på utsiden nå! Nyter virkelig graviditeten nå :))
Ja tenk så sprøtt, vi bysser de i søvn ♡

Ja tenk så sprøtt, vi bysser de i søvn ♡
Jaa! Var jo sååå nervøs når jeg kjente så mye spark og aktivitet til å begynne med, også plutselig ble det mindre. Takk guuud for BV appen, der sto det jo fint forklart at bebisen nå får søvnrytme og at vi bysser de i søvn, og at de livner gjerne til når vi sitter/ligger stille. Stemmer på prikken her! :)) førstegangs og smålig hysterisk siden alt er så nytt og hadde så liten peiling på hvordan dette "fungerte" før nå

Jaa! Var jo sååå nervøs når jeg kjente så mye spark og aktivitet til å begynne med, også plutselig ble det mindre. Takk guuud for BV appen, der sto det jo fint forklart at bebisen nå får søvnrytme og at vi bysser de i søvn, og at de livner gjerne til når vi sitter/ligger stille. Stemmer på prikken her! :)) førstegangs og smålig hysterisk siden alt er så nytt og hadde så liten peiling på hvordan dette "fungerte" før nå
Det stemmer helt her også :D
Ja, kjenner til den der, til og med jeg som er andregangs er litt små nervøs, mye som føles nytt etter snart 6 år siden sist ;)
Men jeg husker veldig godt at vesla mi også hadde samme døgn rytme som den i magen nå, sov på dagen og våken om kvelden/natta ;) heldigvis var hun ikke sånn da hun kom ut :D for de kan gjerne få samme søvn mønster når de kommer ut :)

Det stemmer helt her også :D
Ja, kjenner til den der, til og med jeg som er andregangs er litt små nervøs, mye som føles nytt etter snart 6 år siden sist ;)
Men jeg husker veldig godt at vesla mi også hadde samme døgn rytme som den i magen nå, sov på dagen og våken om kvelden/natta ;) heldigvis var hun ikke sånn da hun kom ut :D for de kan gjerne få samme søvn mønster når de kommer ut :)
Er morgen og kveld det er mest aktivitet her og ja :p tror jeg har sagt det allerede. Er helt sånn i tåkeland idag. Min egen verden. Er ikke helt med. Om gutten min får den døgnrytmen her, så blir jeg veldig lei meg haha ;)

Er morgen og kveld det er mest aktivitet her og ja :p tror jeg har sagt det allerede. Er helt sånn i tåkeland idag. Min egen verden. Er ikke helt med. Om gutten min får den døgnrytmen her, så blir jeg veldig lei meg haha ;)
Haha :D ikke helt med om dagen jeg heller, snuppa mi har stått opp 05 hver eneste dag i en uke, zombie tilstander :D endelig barnehage igjen på mandag! Jeg blir sliten av ferier :p

Back
Topp