Har ikke vært så aktiv her inne som jeg skulle ser jeg, for har ikke skrevet 50 innlegg. Er det ikke det som er en av kravene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg finner det over "våre bilder" og "våre dagbøker" på ipadn ihvertfallMulig jeg er dum nå... Men hvordan funker dette med skjult forum? Nå står det jo en banner under profilbildet mitt med septemberlykke 2015, dvs at jeg har fått tilgang til skjult forum. Men hvor finner jeg dette skjulte forumet da? Går jo ikke an å klikke på linken?
Det er et av kravene, ja. Er bare å svare på innleggene her inne svar på denne for eksempelHar ikke vært så aktiv her inne som jeg skulle ser jeg, for har ikke skrevet 50 innlegg. Er det ikke det som er en av kravene?
Ja, det ogLettere å dele bilder også på skjult forum synes jeg
Det er et av kravene, ja. Er bare å svare på innleggene her inne svar på denne for eksempel
Kan noen fortelle hvor/hvordan man finner den skjulte gruppa? Har logget ut og inn, avinstallert og installert på nytt. Finner den fortsatt ikke. Har iPhone.
Det ser ikke ut som om du har tilgang ennå, du har ikke fått banner på avataren din.
Okei. Hun skreiv at hun skulle ordne det i går, men da er det kanskje ikke gjort enda....
Det er vell for å unngå at tilfeldige personer/troll o.l skal melde seg inn. Greit å ha litt system på det Om man ikke har vært aktiv nok til å komme inn på skjult forum, så kan det jo hende at man heller ikke er aktiv nok etter tilgangen heller og da mister man den uansett...Synes det er litt sært at ikke alle kan være med jeg da... Kanskje bare meg som er rar
SkjønnerDet er vell for å unngå at tilfeldige personer/troll o.l skal melde seg inn. Greit å ha litt system på det Om man ikke har vært aktiv nok til å komme inn på skjult forum, så kan det jo hende at man heller ikke er aktiv nok etter tilgangen heller og da mister man den uansett...