Angående skjult forum

2410

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Mulig jeg er dum nå... Men hvordan funker dette med skjult forum? Nå står det jo en banner under profilbildet mitt med septemberlykke 2015, dvs at jeg har fått tilgang til skjult forum. Men hvor finner jeg dette skjulte forumet da? Går jo ikke an å klikke på linken?

...og et spørsmål til om skjult forum: nå som det skjulte forumet er på plass, betyr det at dette forumet sakte men sikkert dør ut? Er det de samme tingene som diskuteres i det skjulte forumet?

Ja, akkurat det lurer eg og på - eg har f.eks ikkje tilgang til det skjulte forumet før om halvanna veke, og det er sikkert mange som må vente både to og tre veker til?

Den skal visstnok komme opp øverst når man trykker seg inn på September 2015, men jeg får den ikke opp og antar at det er noe feil i systemet.. Kom ikke opp hverken i app eller i nettleser..

Jeg skjønner ikke hvordan det fungerer. Så jeg har kanskje ikke kriteriene?

Må visst søka for å få plass. Men eg får ikkje til å senda privat melding

Har dere får tilgang og ikke får opp skjult forum, prøv å logge ut/inn på appen, evt reinnstaller appen.
Måtte jeg gjøre på forrige terminforum :)

Hva bruker man skjult forum til?? Jeg er helt ny her.. Hvorfor har vi det? :-P
Her kan alle med Internett se hva vi skriver, men på skjult forum er det kun de som har tilgang som kan lese :) det du skriver i skjult forum kommer derfor ikke opp for andre medlemmer og heller ikke opp i søkemotorer :)

Åja tror ikke jeg klarer å bli så aktiv!! Hehe. Men synes de åpne gruppene her gir meg masse god informasjon og alt jeg trenger da :-)

Åja tror ikke jeg klarer å bli så aktiv!! Hehe. Men synes de åpne gruppene her gir meg masse god informasjon og alt jeg trenger da :-)
De gjør det :) men i skjult kan man være litt mer personlige om man ønsker. Jeg kommer f. Eks ikke til å dele navnet til barnet mitt her, men det kan jeg gjøre i den skjulte :)

Hvor finner dere gruppa? Skal være lagt til nå, men finner den ikke på lista over skjulte forum.

Back
Topp