3gutter-ennsålenge
Forumet er livet
Jeg liker ett navn til gutten i magen. Men det er ett stort men. En i familien mistet sin lille baby for drøye 2 år siden. han har det samme navnet som jeg liker, men det skjønte dere vel.. Spurte henne om jeg kunne bruke det navnet på han i magen, men hun var ærlig å sa at det ble litt vanskelig og sårt for henne. Samtidig som hun sa at hun ikke kunne ha enerett på navnet, så hvis vi tok det ble hun ikke sur eller noe, men hun følte litt på det. Jeg spurte fordi jeg ikke hadde lyst til å såre henne. [8|]
Hva ville dere gjort?
Nå har det seg sånn at nesten alle i min omgangskrets har gutter, og de har navn jeg liker.
Må bare si dette: Jeg kommer ikke til å kalle opp barnet mitt etter denne gutten. Men sambo er av den oppfatning av at det burde vært greit. Ville bare se om alle var enige med meg.
Vi har ett godt forhold ellers, har ikke mye kontakt lenger, pga avstand og turbulens i min familie. Hun er som den storesøstra jeg aldri har hatt. Derfor turte jeg å spørre henne.
Hva ville dere gjort?
Nå har det seg sånn at nesten alle i min omgangskrets har gutter, og de har navn jeg liker.
Må bare si dette: Jeg kommer ikke til å kalle opp barnet mitt etter denne gutten. Men sambo er av den oppfatning av at det burde vært greit. Ville bare se om alle var enige med meg.
Vi har ett godt forhold ellers, har ikke mye kontakt lenger, pga avstand og turbulens i min familie. Hun er som den storesøstra jeg aldri har hatt. Derfor turte jeg å spørre henne.