Angående navn.

ORIGINAL: Labambie

Hadde ABSOLUTT IKKE valgt det navnet som ett dødt barn i familien!!!! Nei nei nei. 

Signerer denne.

Nei, det navnet hadde vært "hellig" på en måte... Hadde ikke valgt det som første navn men kanskje et symbolsk mellomnavn hvis en vil hedre barnet, men det blir en generasjon for tidlig egentlig!

Var i samme situasjonen selv egentlig... Min svigerinnes dødfødte barn het det samme som et navn jeg likte veldig godt. Men siden situasjonen ble sånn som den ble så vurderte jeg aldri navnet.

Nei, det hadde ikke falt meg inn å bruke det navnet.

Jeg hadde ikke brukt det!

hadde samme tankene selv, men kunne ikke falle meg inn å bruke det av hensyn til den dødes familie... det er noe annet å kalle opp etter en voksen som kanskje er død, men ikke brukt navnet til et dødt barn i familien...

Hadde ABSOLUTT IKKE valgt det navnet som ett dødt barn i familien!!!! Nei nei nei. 

ORIGINAL: forvirretmor

Jeg hadde ikke tatt navnet[:)]

Vet du, jeg syns ikke dere skal velge det navnet! Hun har jo sagt at hun syns det kom til å bli litt sårt, det er mer enn god nok grunn til ikke å gjøre det. Tilgi meg for at jeg sier dette, men velger dere det allikevel syns jeg dere er meget egoistisk.

ORIGINAL: RobinHood

Nei, huff. Hadde aldri fått meg til å tenke tanken en gang [X(]

Enig! Hadde ikke tenkt tanken en gang.. Og definitivt lagt det fra meg om de ikke vil du skal bruke det!!![>:]

Tror ikke je hadde klart å bruke det navnet da...

hadde absolutt ikke tatt det. en av mine aller nærmeste venninner opplevde det samme med sitt barn, og det navnet ble iallefall ganske fredet.. hadde vært uaktuelt å bruke det, uansett hvor nydfelig det måtte være!

ORIGINAL: Tamiria

Jeg hadde nok funnet ett annet navn.[:)]

Jeg kunne tatt navnet hvis det var greit for henne, og hvis det da blir litt for å kalle opp gutte din etter han som døde.
På den annen side ville jeg ikke kalt opp barnet mitt etter en død baby. Litt annerledes med eldre slektninger som har levd et langt liv og nå er borte.

Back
Topp