Er det mest vanlig å få negativ test på testdato eller vil de fleste ha begynt å blø før denne datoen kommer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Det er viktighar jo lest om de som blør selv om de er gravide i starten..
Jeg går ikke på progesteron lenger jeg.. Skulle kun gå 14 dager... Spurte konkret om det også, men skulle kun gå på det 14 dager
Jeg må alltid få bekreftet at det ikke er noe liv, ved at negativ test på testdato er tatt..Jeg går ikke på progesteron lenger jeg.. Skulle kun gå 14 dager... Spurte konkret om det også, men skulle kun gå på det 14 dager
Æ gikk også bare 14 dager fra uttak, altså 2 dager før testdag sluttet.. Ved negativ svar kom mensen dagen etter testdato.. Andre gangen ble æ gravid, samme prosedyren men med økt dose av meds..Jeg går ikke på progesteron lenger jeg.. Skulle kun gå 14 dager... Spurte konkret om det også, men skulle kun gå på det 14 dager
Er det hjemmetest eller blodprøve du har tatt? Hjemmetest kan være litt treg på å slå ut. Særlig etter bare 12 dager...Jeg er i dag på rugedag 12 altså test dag og har fått negativt svar,men forsatt ingen mens. Da kan j vel vente det oxo.