Angående kommentarer til gravide

Nei hun var skikkelig skikkelig fæl... tok meg skikkelig nær av alt hun sa! Så jeg hadde ikke klart å fortsette å jobbe der, og grue meg til å gå på jobb hver dag :/
Hadde meldt henne! :o HUN som burde sagt opp/mistet jobben. Jeg hadde gitt henne en på trynet. Makan. Uff!

Popper innom fra januar..
Ene kollegaen min sa til meg her om dagen at: nå må du huske å lytte til kroppen, for husk hvor dyrt det er for helse-norge dersom du mister og må ha nye runder med hormonbehandling! Jeg ble helt satt ut jeg...
Det er ikke sant.. tuller du? Kjenner jeg blir kvalm av folk! Herremin! Håper ikke du tok deg nær av den udugelige person

Hadde meldt henne! :o HUN som burde sagt opp/mistet jobben. Jeg hadde gitt henne en på trynet. Makan. Uff!
Ja har i tenkt på det I ettertid, at jeg angret på at jeg sa nei til å bli medlem i LO, fikk tilbud om det bare dager før dette skjedde. Men jeg var jo "bare" en vikar, følte jeg ikke hadde mye å komme med, eller svare henne, hun var skikkelig skummel :o jeg jobba hver eneste dag, 100%, overtid mange dager, så hun ble bare sur for å miste god arbeidskraft, men kan ikke behandle folk sånn :o

Det er ikke sant.. tuller du? Kjenner jeg blir kvalm av folk! Herremin! Håper ikke du tok deg nær av den udugelige person

Nei, jeg tok meg ikke nær av det, men det er likevel noe med det... Denne mannen prater utelukkende om ting som kan gå galt med meg eller babyen i tiden frem til eller etter fødselen. Dette tenker jeg jo mer enn nok på selv, uten at han trenger å minne meg på det!

Det syns jeg også er helt uhørt å spør om! Hadde aldrig fått meg til å spørre om det?
Hvorfor spør de om det? Samma det vel?

Fikk også en " er det med samme faren"igjen so what???( det var det , men uansett)

Jeg fikk også spm.: hvem er faren? Så sier jeg: det er ..(navn)..., samboeren min :) så sier han som spurte: åja, fordi jeg har hørt at eksen din er ..(navn)... Har du vært sammen med han?
Så sier jeg ja, men at vi gjorde det slutt i slutten av oktober og at han ikke kan være faren da jeg er 14+4 i dag og baby ble lagd på eggløsning 10.mars, så er jo min nåværende sambo sin baby :P sa ikke alle detaljene altså sa bare nei!! det er samboers baby!!
Men hallo, var så ubehagelig. Hvem tror jeg går å fører andre menn bak lyset, får baby med eksen min mens jeg er lykkelig forelska med sambo??? Folk i denne lille byen altså :P

Jeg fikk også spm.: hvem er faren? Så sier jeg: det er ..(navn)..., samboeren min :) så sier han som spurte: åja, fordi jeg har hørt at eksen din er ..(navn)... Har du vært sammen med han?
Så sier jeg ja, men at vi gjorde det slutt i slutten av oktober og at han ikke kan være faren da jeg er 14+4 i dag og baby ble lagd på eggløsning 10.mars, så er jo min nåværende sambo sin baby :p sa ikke alle detaljene altså sa bare nei!! det er samboers baby!!
Men hallo, var så ubehagelig. Hvem tror jeg går å fører andre menn bak lyset, får baby med eksen min mens jeg er lykkelig forelska med sambo??? Folk i denne lille byen altså :p

Utrolig hva de lirer utav seg!!
I bunn å grunn tror jeg det er av missunnelse nysjerrigheten deres gror. Å da kommer det gjerne lite gjennomtenkte spørsmål.
Jeg har lært meg å tulle dembirt. Da får de ikke svar på det de lurer på å jeg slipper å bli ille berørt.
No harm done!!! Kan de bare lure videre;)

Back
Topp