Hadde meldt henne!Nei hun var skikkelig skikkelig fæl... tok meg skikkelig nær av alt hun sa! Så jeg hadde ikke klart å fortsette å jobbe der, og grue meg til å gå på jobb hver dag :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde meldt henne!Nei hun var skikkelig skikkelig fæl... tok meg skikkelig nær av alt hun sa! Så jeg hadde ikke klart å fortsette å jobbe der, og grue meg til å gå på jobb hver dag :/
Det er ikke sant.. tuller du? Kjenner jeg blir kvalm av folk! Herremin! Håper ikke du tok deg nær av den udugelige personPopper innom fra januar..
Ene kollegaen min sa til meg her om dagen at: nå må du huske å lytte til kroppen, for husk hvor dyrt det er for helse-norge dersom du mister og må ha nye runder med hormonbehandling! Jeg ble helt satt ut jeg...
Ja har i tenkt på det I ettertid, at jeg angret på at jeg sa nei til å bli medlem i LO, fikk tilbud om det bare dager før dette skjedde. Men jeg var jo "bare" en vikar, følte jeg ikke hadde mye å komme med, eller svare henne, hun var skikkelig skummelHadde meldt henne!HUN som burde sagt opp/mistet jobben. Jeg hadde gitt henne en på trynet. Makan. Uff!
Det er ikke sant.. tuller du? Kjenner jeg blir kvalm av folk! Herremin! Håper ikke du tok deg nær av den udugelige person
Det syns jeg også er helt uhørt å spør om! Hadde aldrig fått meg til å spørre om det?
Hvorfor spør de om det? Samma det vel?
Fikk også en " er det med samme faren"igjen so what???( det var det , men uansett)
Jeg fikk også spm.: hvem er faren? Så sier jeg: det er ..(navn)..., samboeren minså sier han som spurte: åja, fordi jeg har hørt at eksen din er ..(navn)... Har du vært sammen med han?
Så sier jeg ja, men at vi gjorde det slutt i slutten av oktober og at han ikke kan være faren da jeg er 14+4 i dag og baby ble lagd på eggløsning 10.mars, så er jo min nåværende sambo sin babysa ikke alle detaljene altså sa bare nei!! det er samboers baby!!
Men hallo, var så ubehagelig. Hvem tror jeg går å fører andre menn bak lyset, får baby med eksen min mens jeg er lykkelig forelska med sambo??? Folk i denne lille byen altså![]()