Angående angelsound

Ok, skal prøve å ta den frem igjen om noen dager. Takk for gode råd :)
 


Snupz skrev:
Bulke på babyen??!? Hahahaha. Ingen fare, den ligger trygt langt der inne. Om barna mine kan tråkke og hoppe på min og d går fint, så tåler nok din at du fører angelsounden over... ;)


Hahaha, vet det høres dumt ut, men jeg er så redd for å ødelegge den! :p Får noia når jeg får noe på magen :p Den er jo ganske godt polstra der inne, men det er så rart :p 
 
Hva står det utenpå pakken? kommer den rett i postkassa når du bestiller den fra nett? Jeg bor i kollektiv og vil ikke akkurat at de skal se at jeg får en pakke om det står utenpå hva det er :P
 
Hei!

Jeg bestilte angelsound for par uker siden. Mener å huske at den kom i en nøytral konvolutt!

Skjønte nemlig ikke hva slags pakke jeg hadde fått i posten da jeg åpnet postkassa.. ( selv om det var par dager siden bestilling, hehe).... 

Jeg bestilte senere en annen type fra USA. Som viser puls-slagene! ( Angel-sound er like bra)

Jeg fikk høre hjertelyd 8+4 for første gang! ( Veldig tidlig ( Fantastisk følelse. Tok opp lyden på mobilen og hører på den når jeg har behov...  ( Ønsker ikke å brukke doppleren for mye da jeg føler at jeg forstyrrer babyen... )

Et tips til dere som leter etter hjertelyd er å søke på youtube og høre de hjertelydedene der... Veldig lett å tro at din egen puls er babyens ; )


 
jeg har også fått angelsound i posten nå.. testa den i dag, men fannt ingen lyd altså.. hadde ikke regnet med det heller, men ejg måtte bare teste den ;) får vel vente noen dager før jeg prøver på nytt. gleder meg veldig til jeg kan få et lite livstegn fra reka nå.
 
jeg har kjøpt angelsound av ei på finn som sendte den i går, jeg gleder meg som en liten unge! er spent å se om jeg klarer å få det til :P 
 
Fant ut på ul i går hvorfor jeg fant lyden så tidlig. Morkaken lå helt bak og ingenting forran babyen, så det er ingenting "polstring". Så kommer nok til å begynne å kjenne liv ganske snart også. Men førstemann var det helt omvendt, morkaka lå forran, så kjente ikke spark før etter uke 20...
 


Kattejenta skrev:
Fant ut på ul i går hvorfor jeg fant lyden så tidlig. Morkaken lå helt bak og ingenting forran babyen, så det er ingenting "polstring". Så kommer nok til å begynne å kjenne liv ganske snart også. Men førstemann var det helt omvendt, morkaka lå forran, så kjente ikke spark før etter uke 20...


Heldiggris! :-D 
 
Jeg har også morkaken bak sÅ jeg kjenner alt små fiskesprell inni der :)
 


Bebi86 skrev:
Hva står det utenpå pakken? kommer den rett i postkassa når du bestiller den fra nett? Jeg bor i kollektiv og vil ikke akkurat at de skal se at jeg får en pakke om det står utenpå hva det er :P



Fikk en helt nøytral pakke i posten jeg også, ingen som vil skjønne hva det er. Også fikk jeg den superrask, faktisk allerede dagen etter jeg hadde bestilt den. Hadde ikke tid å vente ukesvis på å høre hjertelyden...
 
Back
Topp