Andre som vet?

Vet om to som venter i februar, men foreløpig ingen nærmere.
 
Vet av noen som skal ha i mellom februar og juni :)
 
Ei vennine på jobb kom å fortelte meg at hun var gravid i dag , veldi kos , da det er kun 4 uker imellom termin til oss ;)
 
Har et par stykker jeg vet prøver. Håper de kommer etter :)
 
Har en mistanke om at en god venninne er gravid, men ikke har offentliggjort det enda :D det hadde vært superkoselig å ha en venninne i samme situasjon!
 
Nei. Er bare meg. Min aller beste venninne har prøvd i 3 år og mister hele tiden :( Er utrolig trist.
Det er fortvilende.
Vær obs på/gi henne rom til muligens å få noen kjipe reaksjoner når du forteller. Det er ikke det at man ikke unner andre, bare at det kan føles litt urettferdig og som sniking i køen. Rett og slett utrolig vondt..
 
Det er fortvilende.
Vær obs på/gi henne rom til muligens å få noen kjipe reaksjoner når du forteller. Det er ikke det at man ikke unner andre, bare at det kan føles litt urettferdig og som sniking i køen. Rett og slett utrolig vondt..

Ja det er utrolig trist. Hun er min nærmeste venninne og jeg fortalte henne det først. Hun satt enormt pris på det, og jeg la mye vekt på at hun måtte si ifra om hun syntes det ble for mye baby prat osv. og jeg spør henne alltid om det går fint. Hun har et rolig forhold til problemet sitt per i dag, men hun ble jo naturligvis veldig lei seg for at jeg ble gravid med første forsøk mens hun har prøvd i 3 år :(
 
To av venninnene mine får barn i februar, men bare den ene vet om at vi også venter. Hun bor selvfølgelig på andre siden av landet, så vi treffes bare hvert andre-tredje år. :p
 
Ja det er utrolig trist. Hun er min nærmeste venninne og jeg fortalte henne det først. Hun satt enormt pris på det, og jeg la mye vekt på at hun måtte si ifra om hun syntes det ble for mye baby prat osv. og jeg spør henne alltid om det går fint. Hun har et rolig forhold til problemet sitt per i dag, men hun ble jo naturligvis veldig lei seg for at jeg ble gravid med første forsøk mens hun har prøvd i 3 år :(
Høres ut for meg som du er en utrolig god venn og klarer å se at dette kan være tøft for henne og gir henne rom til det. Sånne ting betyr utrolig mye.
 
Så gøy, MammaJuni17.
Bor dere langt unna hverandre?
 
Har en venninne som skal ha 5 uker før meg. Hun vet ikke enda om oss, men gleder meg til å fortelle :D
 
Har 3 gode venninner som skal ha, vi er alle mellom uke 9-12 :happy::hilarious: ingen av dem vet om meg enda da vi holder det hemmelig litt til! Men så utrolig gøy :love017
 
Back
Topp