Andre som vet?

Er mange som ikkje sier noe på mange uker til :p
Jeg går å venter på en annen venninne som jeg mistenker snart er/blir gravid ;) Hadde vert gøy om hun fikk i juni også ;)
 
Nei, ingen jeg vet om. Og har alt fått sjekket ut at de jeg møter oftest ikke er gravid, da de har drukket alkohol, skal ha innflyttingsfest osv...
 
Vi er tre søstre, som fikk i okt. 14, des.14 og Jan. 15 !! Vi mødrene og likeså barna har hatt stor glede av hverandre helt fram til nå :)
 
Ingen som jeg veit ennå ... men ikke mange som veit om meg heller da.
 
Ikke som jeg vet om. Men jeg går og håper:)
Kjenner flere som er i rett alder og livssituasjon. Så det er ikke usannsynlig.
Forrige gang fikk jeg og svigerinna mi barn samtidig, 11 dager mellom;)
 
Vi er foreløbig 4 jenter som skal ha barn iløpet av 5 mnd periode neste år :) det blir koselig! Pluss ei annen venninne som har termin 2 mnd før meg ca :)
 
Ingen veldig nær oss, men kompisen til samboeren min venter en liten i april. Men jeg har bare møtt kona hans 3 ganger på 5 år, så det har ikke så mye å si for min del. :p
 
Den ene vennina mi skal ha 2 mnd før meg, men hun vet ikke at jeg er gravid enda, så det blir morsomt :D kunne egentlig ha tenkt meg å ha flere rundt meg i samme situasjon, ser for meg at det kan bli litt ensomt til tider da de fleste fester mye..
 
Jeg har et par venninner som får nå rundt denne tiden, men utenom det vêr jeg ikke om noen, og ingen vet om meg foreløpig :kr
 
Vet ikke om noen,men de vet ikke om meg heller. Hadde vært hyggelig hvis der var noen :) Permisjonstiden kan fort bli litt ensom.
 
Håper noen av venninene blir inspirert når jeg fortellee at vi skal ha, babysyke er litt smittsomt så :D
 
Svigerinnen min og jeg planla å bli gravide samtidig. De begynte å prøve litt før oss, så hun har termin i begynnelsen av april - mens jeg har i slutten av juni :)
Vi ville ha litt nærmere sommeren, slik at det blir 2 år mellom storebror og den lille i magen. Dessuten er det førstemann til svigerinnen min, så det er hyggelig at de får ha litt oppmerksomhet alene rundt seg først - før vi kommer med en nyfødt <3
 
Back
Topp