Andre som ikke klarer å glede seg helt?

Sliter litt med å glede meg enda.. Er faktisk 10+1 idag, og burde jo snart ha kommet over dette "reddforåmistestadiet", men jeg er så redd for at peanuten ikke lever.. Skjønner ikke hvorfor, har aldri mistet før, bare er urolig. Er andregangsgravid, og alt gikk så lett sist. Jeg har enda ikke vært til ultralyd, skal på onsdag, VELDIG spent.
Jeg ser mange andre her inne som klarer å glede seg, og kjøper inn masse til den lille.. Skulle ønske jeg også klarte det :(

Håper det blir bedre etter ultralyd..
Er også i 10+1 og føler akkurat det samme. Tenker hele tiden at det ikke er liv. Er nok en forsvarsmekanisme.

Satser på det, krysser fingrene for oss! Når skal du ha ul?
Hadde i uke 7 og da slo hjertet, så jeg burde jo kunne slappe litt av. Har tenkt å ta ny en eller annen gang snart, for å være mer sikker før vi går public:)

Jeg klarer nok ikke glede meg før jeg er over halvveis. Har en gang opplevd at vannet begynt å lekke i uke 17 og det endte i senabort i uke 20 :( det henger godt i! Har hatt to fine svangerskap før det og et etter, men det hjelper ikke.

Føler akkurat det samme som dere beskriver. Har tatt to tester med en ukes mellomrom. Så jo at ukeantallet var steget, men tror rett og slett ikke jeg forstår det helt ennå. Skal på ul i uke 7, nå på torsdag. Gleder meg veldig til å se da:)tror det kommer til å gå skikkelig opp for oss da:) selv om jeg kjenner på kroppen at mye skjer. Trøtt, svimmel, kvalm og stikkinger. Spennende tid:)

Har det på samme måte. Var på UL for noen dager siden, klarer allikevel ikke å glede meg enda. Er så tidlig enda, og har mistet 2 ganger før. Det at jeg ble satt tilbake en hel uke, gjorde meg også urolig. Vet jo når jeg hadde eggløsning, da jeg tok tester. Prøver å tenke positivt,samtidig som jeg ikke kan slippe gleden løs. Er i god form, og har lite symptomer. Tror en ultralyd rundt uke 11-12 blir neste:) Godt å høre at det er flere i samme båt, at man ikke er paranoid alene:D Krysser fingrene for alle oss damer her inne:)

Jeg klarer helller ikke glede meg, er gravid for 7. gang og 2 levende jenter, så ikke gode odds. Jeg trodde egentlig at kroppen min var over babytiden også, ikke pga alder, men pga sykdom. Så det var ett lite sjokk med mye frykt for tiden fremover, men også en stor velsignelse !!!

må innrømme at dette er første gang jeg ikke har begynt å strikke babyklær så fort testen var poitiv, har ikke den helt store godfølelsen, skal på ul neste torsdag, og fastlegen min prøvde så godt han kunne å roe meg med at" du må huske at du har aldri vært gravid i denne alderen" , for så jeg svarte han med at " du har aldri vært gravid!!!!". Følte meg litt teit etterpå, men er man gravid, så er man det ;-)

Eg klarer heller ikke å glede meg. Var på ul på torsdag å helt ærlig så følte eg ingen ting. Har en samboer som er veldig negativ så tror nok det er derfor eg ikke klarer å glede meg. Har ikke gått opp for meg endå. Sikkert derfor og. Mange grunner tror eg.

Sliter litt med å glede meg enda.. Er faktisk 10+1 idag, og burde jo snart ha kommet over dette "reddforåmistestadiet", men jeg er så redd for at peanuten ikke lever.. Skjønner ikke hvorfor, har aldri mistet før, bare er urolig. Er andregangsgravid, og alt gikk så lett sist. Jeg har enda ikke vært til ultralyd, skal på onsdag, VELDIG spent.
Jeg ser mange andre her inne som klarer å glede seg, og kjøper inn masse til den lille.. Skulle ønske jeg også klarte det :(

Håper det blir bedre etter ultralyd..
Jeg klarer heller ikke å glede meg enda. Jeg er 10 uker på vei også. Er livredd for at jeg får vite at lille spiren ikke lever når jeg skal til legen neste uke. Er også andregangsgravid,og forrige svangerskap gikk kjempefint. Skjønner veldig godt hvordan du har det. :\

Gleder meg litt,men har hengende over meg frykten for SA.. Har flere venninner som har mistet i uke 11,så når jeg har passert 12 uker skal jeg nok klare å slappe av :)

Er så glad for den tråden finnes! Er redd hver eneste dag, hver time, hvert minutt!! Hatt blødninger i uke 8, men så hjertet slå på ul, er allikevel kjemperedd. Er 11+4 i dag og skal på ul om 1,5 uke, gruer meg skikkelig. Tror jeg slutter å være redd kun i uke 28, når jeg vet jeg_kan_ føde en normal baby...

Back
Topp