Andre som hekler og strikker?

Da ble det visst til at jeg valgte å lære meg å strikke i stedet.. :p Aldri for sent, er det vel? :)
Hehe. Nei det er aldri for sent å lære seg håndarbeid. Har et søskenbarn som nærmer seg 50 år, hun lærte seg å hekle i mars, OL-lua. Nå hekler hun på bestilling, solgt masse :D

-iPhone appen-

Hehe. Nei det er aldri for sent å lære seg håndarbeid. Har et søskenbarn som nærmer seg 50 år, hun lærte seg å hekle i mars, OL-lua. Nå hekler hun på bestilling, solgt masse :D

-iPhone appen-

Wow! Imponerende! Jeg kan egentlig hekle sånn halvveis (enkle ting), men hvorfor lære seg noe ordentlig før man begynner på noe nytt? :p kjører rett på, og skal strikke selebukse :) -igrunn litt morsomt, for jeg husket ikke engang hvordan jeg skulle legge opp :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Wow! Imponerende! Jeg kan egentlig hekle sånn halvveis (enkle ting), men hvorfor lære seg noe ordentlig før man begynner på noe nytt? :p kjører rett på, og skal strikke selebukse :) -igrunn litt morsomt, for jeg husket ikke engang hvordan jeg skulle legge opp :p

Sent from my iPhone using Tapatalk
Hehe. Det går vel bra tenker jeg. Masse videoer du kan søke etter på YouTube med enkel opplæring av diverse strikkemetoder. Er sikkert en video om hvordan en legger opp også :) Lykke til!
Skal se om jeg finner fram noe strikking selv etterhvert. Få til noe babyklær :)

-iPhone appen-

Startet på en lite jenteplagg. Har en gutt fra før og dette blir siste. Tror jeg får gutt, men så lenge jeg ikke vet kan jeg strikke til jente :)

Jeg strikker og hekler. Det fins en fin bok som heter Myk start, der er det mange fine og enkle oppskrifter. De skal være enkle da.

Har startet på et babyteppe nå, det heter Mary's Royale Svøb. Tror det er det fineste babyteppet jeg vet om, men det er jammen meg et skikkelig prosjekt :-) har strikket noen små kjoler til lillejenta vår, men det blir ofte med små prosjekter, mister motet av de store...

Jeg strikker i perioder og har strikket til andres barn, men aldri mine egne. Har hatt pause siden før jeg fikk eldste. Men mamma og svigermor har strikket masse, så det mangler ikke på det.

Jeg har så lyst å begynne å strikke t lillespiren, men syntes der er litt tidlig 4+2 i dag.. Både det at det kan gå galt (ingen symptomer) og at noen ser det (vi vil ha gleden for oss selv lengst mulig <3 )

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hekler og strikker :) men det er mest vinteraktivitet. Nå på sommeren blir det lite tid til det!

Jeg har så lyst å begynne å strikke t lillespiren, men syntes der er litt tidlig 4+2 i dag.. Både det at det kan gå galt (ingen symptomer) og at noen ser det (vi vil ha gleden for oss selv lengst mulig <3 )

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg strikker på et teppe til spiren (som ingen vet om) og har et annet prosjekt som andre kan se... :-)

Back
Topp