Andre som hekler og strikker?

Venterpå<3

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Jeg har nettopp lært meg å strikke, synes det er spennende! Koser meg med å strikke en fanagenser til veslemann, så det er stas. Ellers har jeg heklet i noen år og føler at det er noe som er litt lettere! :)

Andre her inne som hekler og strikker?

Jeg har så smått prøvd meg på strikking og hekling:) jeg holder på med mitt tredje babyteppe med heklet kant nå. Syntes det er veldig koselig å holde på med, pluss at det er gøy å gi bort :) tenkte jeg skulle prøve meg på noen søte sokker med garnet som blir igjen på dette teppe. Så får vi se hvordan det går.. :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Strikker en del:) gleder på med Marius vest til mannen nå:)

Jeg skal prøve meg på hekling :) Har en mamma som er veldig flink!

Taster på appen :)

Både strikker og hekler, mest strikking til plagg og hekling evt til tepper. Liker strikk bedre som struktur til plagg. Sett på ravelry? Eldorado!

Både strikker og hekler, mest strikking til plagg og hekling evt til tepper. Liker strikk bedre som struktur til plagg. Sett på ravelry? Eldorado!

Må sjekkes ut!!!! :)

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Til dere som nettopp er kommet inn i denne strikkingen slik som jeg, er det noen fine strikkeoppskrifter på nille sin nettside. Jeg holder på med ei enkel og fin selebukse :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Legg gjerne ut bilder nyfødt strikk/hekle her så jeg kan vise til den kommende oldemor :p

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Så nydelig!!!!

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Jeg må nok børste støv av strikkepinnene mine nå. Har ikke strikket så mye etter mønster og slikt før, så kanskje jeg skal prøve meg på noen små babyplagg? Tenker også at jeg skal strikke meg et babyteppe, jeg strikket et til nevøen min i perlestrikk med eskimo-garn, og foreldrene har vært veldig fornøyd med det.

Jeg strikker. Er nybegynner så det går bare i strømper foreløpig. Ønsker å lære meg å strikke hentesett til baby.

Jeg tenkte å ta opp heklingen igjen i sommer. Spørs om jeg noen gang har tålmodighet til å gjøre noe ferdig.. :)

Jeg tenkte å ta opp heklingen igjen i sommer. Spørs om jeg noen gang har tålmodighet til å gjøre noe ferdig.. :)

Sliter med det samme, men når det er såpass små plagg det er snakk om, så kanskje jeg klarer å bli ferdig med noe ;) Har noen halvferdige tøfler liggende :p

Sliter med det samme, men når det er såpass små plagg det er snakk om, så kanskje jeg klarer å bli ferdig med noe ;) Har noen halvferdige tøfler liggende :p

Jeg ga meg sist også :p
Jeg har vel en liten haug ruter til teppe, og en uferdig bukse liggende et sted...
Jeg skal klare det denne gangen :)!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Med mange strikkere, heklere og kanskje "symaskinkunstnere" (regner med det fylles på med fler etterhvert) må vi få se bilder når dere er ferdige med kreasjonene! :D

Eg har et vogn teppe som bare må bli ferdig denne gangen hehe vis dette e siste så bør eg bli ferdig hehe

Jeg syr, strikker og har begynt å prøve meg på hekling

Prøver meg på hekling, en 3m lang gardinkappe. Ca halvveis nå og angrer bittert på at jeg starta :D mn skal vel få den ferdig en gang. Ellers strikker jeg litt forskjellig. Brodering var det og en periode.

-iPhone appen-

Back
Topp