Forstår hvordan dere har det og dette svangerskapet var mitt andre
Likevel følte jeg meg fersk og usikker før fødsel - man glemmer på en måte hvordan man følte det på kroppen, husket det var vondt men ikke hvordan direkte jeg hadde opplevd det sist.
Siste tiden dette svangerskapet var jeg tullerusk. Håpet og håpet spesielt pga jeg hadde så mye vondt på slutten, samtidig som jeg var nervøs for fødselen, smerte og alt jeg visste ville komme med. Ble litt todelt og totalt tullerusk
Men da det først var alvor tok jeg det rolig. Kroppen var klar, psykisk var jeg klar og det er liksom ingen vei tilbake
Og kvinnekroppen er laget for å fødedet er jo en viss trygghet midt oppi det hele
Jeg hadde sett for meg at min fødsel nå skulle starte på natta siden det var det den gjorde sist, men denne gangen meter jeg det fra 08:00 på morgenenså veldig forskjellig det der
Masse lukke til med det herlige dere har i vente jentermå løpe nå for amming kaller igjen
![]()
Hvordan var det egentlig denne gangen?
Jeg hadde en pittelitt dramatisk slutt forrige gang, og uten bedøvelse, men ser ikke tilbake på det som forferdelig sånn sett.
Lurer bare på hvordan det blir denne gangen. Redd for at jeg har fortrengt det, og kommer til å få en skikkelig "deja-vu-følelse" når jeg er skikkelig i gang igjen