Andre som fryser?

Ja, for et merkelig symptom! :p Jeg har på meg ullundertøy og college-genser med 25 grader på ovn her, men likevel fryser jeg på dagtid. Men svetter på natta under dyne...

hahaha, svetter ikke om natta da, men sliter med å falle i søvn siden jeg fryser sånn:bored:

Jeg har det helt likt! Er bare 4+3, men har hatt det sånn i flere dager allerede. Utrolig slitsomt å være kald heeele tiden:confused:
To netter nå har jeg sovet fult påkledd med to par sokker og to gensere:laughing002
Noen ganger er det ekstra ille hvis det er lenge siden jeg har spist. Så spiser jeg noe og da stopper den verste «dirringen» for en stund i hvert fallo_O
Tror jeg må dra og kjøpe noen varmere tepper til sofaen, 2 er visst ikke nok:wacky:
Heldigvis fikk jeg mange nye raggsokker til jul:D

hahaha, godt du fikk sokker ja, alt tas til hjelp her:p

Jaaaaaa!! Frossepinne uten like, samboer mener jeg er varm, men jeg hakker tenner, bader i badekaret jevnlig , går med ull og sover med varmeteppe :nailbiting: håper det gir seg etterhvert ? Brrrrrr

godt å høre flere i samme båt:p det ga seg for meg etter hvert i forrige svangerskap etter hvert, men jeg husker ikke når:confused: og da ble jeg omvendt, konstant varm!:arghh:

Er det å fryse et symptom egentlig? :hilarious: Jeg fryser også, men det gjør jeg jo alltid på vinteren uansett om jeg ikke er gravid :p

Et tips fra meg, men gode ullsokker er alfa og omega synes jeg. Jeg har slike tøffelsokker ish som man ofte får kjøpt før jul på h&m osv som jeg bruker hele tiden, gull verdt.

Så jeg anbefaler gode tykke og gode raggsokker.

Et tips fra meg, men gode ullsokker er alfa og omega synes jeg. Jeg har slike tøffelsokker ish som man ofte får kjøpt før jul på h&m osv som jeg bruker hele tiden, gull verdt.

Så jeg anbefaler gode tykke og gode raggsokker.

Jeg bruker det allerede, samt ull på hele kroppen, fortsatt kald:wtf:

Jeg var ute med noen venner i dag, og måtte sitte med dunjakka over meg, uten at jeg fikk varmen i meg av den grunn. Ingen av de andre syntes det var kaldt i lokalet og lurte på om jeg var i ferd med å bli syk. Har hatt det sånn noen dager nå.

Back
Topp