Andre som fryser?

Eevee123

Betatt av forumet
Jeg fryser og fryser og får ikke varmen i meg. Det har vært slik en ukes tid, er 6+1 i dag. Selv om mannen sier jeg er varm, så fryser jeg fortsatt "innvendig" om dere forstår. Flere som har det slik?:shy: skikkelig frustrerende og være kald til alle døgnets tider:shifty: kan ikke huske at jeg frøs så mye i forrige svangerskap.
 
Ja, for et merkelig symptom! :p Jeg har på meg ullundertøy og college-genser med 25 grader på ovn her, men likevel fryser jeg på dagtid. Men svetter på natta under dyne...
 
Samme her! Hakker tenner og får gåsehud, men temperaturen på huden er jo ikke lav.
 
Samme her, har på varme klær, varmepumpe på 30 og med teppe over meg og fryser fortsatt :shy:
 
Ja, jeg fryser og fryser og fryser!! Jeg er til vanlig en person som er for varm og alltid synes det er for varmt. Nå må jeg nesten ha 30 grader før jeg er fornøyd. Jeg frøs veldig mye sist gang også.
 
Jeg fryser og fryser og får ikke varmen i meg. Det har vært slik en ukes tid, er 6+1 i dag. Selv om mannen sier jeg er varm, så fryser jeg fortsatt "innvendig" om dere forstår. Flere som har det slik?:shy: skikkelig frustrerende og være kald til alle døgnets tider:shifty: kan ikke huske at jeg frøs så mye i forrige svangerskap.

Jeg har det helt likt! Er bare 4+3, men har hatt det sånn i flere dager allerede. Utrolig slitsomt å være kald heeele tiden:confused:
To netter nå har jeg sovet fult påkledd med to par sokker og to gensere:laughing002
Noen ganger er det ekstra ille hvis det er lenge siden jeg har spist. Så spiser jeg noe og da stopper den verste «dirringen» for en stund i hvert fallo_O
Tror jeg må dra og kjøpe noen varmere tepper til sofaen, 2 er visst ikke nok:wacky:
Heldigvis fikk jeg mange nye raggsokker til jul:D
 
Fryser her og :joyful:
 
Jaaaaaa!! Frossepinne uten like, samboer mener jeg er varm, men jeg hakker tenner, bader i badekaret jevnlig , går med ull og sover med varmeteppe :nailbiting: håper det gir seg etterhvert ? Brrrrrr
 
Temperatur reguleringen hos meg har vært helt på bærtur. Har vært kjempe kaldt og så plutselig veldig varm for så være veldig kald igjen. Er nå 8+2 og det svinger heldigvis ikke så mye mer. Husk på at kroppen jobber som bare det, spesielt nå i 1 trimester
 
Trodde det var bare meg jeg som holdt på slik, er så himla kald at det skulle ikke vært lov.
 
Føler nesten at jeg har isvann i blodårene:bigsmurf
Går med ull og endå meir ull men har fortsatt gåsehud og fryser så å si konstant:depressed:
 
Back
Topp