Andre som er treg med redebygging?

Alt vi ikke trenger de første ukene venter vi med å kjøpe til vi trenger det. Vet fra sist at familien syns det var kjekt å kjøpe noe vi trengte i fødselsgave..

Er straks uke 29. Har kjøpt kun to klesplagg. Fått i hus vogn og bilsete, men det er litt fordi venninne hadde dette.

Seng kommer på plass om to-tre uker.

Ellers er det ikke gjort noe.

Føler dette svangerskapet har vært så usikkert, at man unngår å lage ting klart.

De to første mine var alt tidlig på plass. Ser nå med nr tre at ungen trenger ikke så mye den første tiden. Pupp/ flaske, seng, bilsete, klær og mamma/pappaen sin. Vogn da jeg går mye på tur. Så har hun det grunnleggende hun trenger.

Er der andre fleregangs fødene som tar det mer rolig på redebyggingen?

Ikke flergangsfødende, men har ennå ikke skaffet noen ting ennå :D :p fått litt i gave da, og arver noe greier. Men begynner innkjøp, oppussing og flytting til helgen, 2 mnd og 9 dager til termin her.

Jeg har faktisk ikke begynt med noenting! Har noe fra før da det er 3 barnet. Men vet ikke kjønnet denne gangen, og har 2 gutter fra før. Så kanskje derfor jeg drøyer. Har ikke vogn, ikke kjøpt klær( solgte unna endel etter sistemann, så usikker på hva jeg faktisk har) Hmm.. kanskje på tide å begynne snart, men ordner seg alltids:)

Her er alt klart :p mangler bare å sette opp sengene/lekegrind og vaske klærne. Men alt er kjøpt inn. Nå vet vi at våre kommer litt tidlig, og jeg ønsket på
Forhånd å være ferdig med alt til uke 30. Og det er jeg elstremt glad for nå!

Førstegangsfødende (ikke førstegangsgravid... :() i uke 33 og har endelig turt å starte litt. Har veldig liten mage og klarer liksom ikke forstå at vi endelig nærmer oss. Men h*n ligger jo godt langt inni der da <3

Kjøpt vogn, bilstol, stellebord og bedside crib de siste par ukene, så nå er vi i gang. Hurra for finn.no ;)

Har det ikke travelt. Typisk meg å gjøre ting i siste liten.

Har skrudd opp kommoder i dag, så nå kan kommende storesøster ENDELIG få vaske lillebrorklær. Det har hun gledet seg til lenge!

Back
Topp