Andre som er tørst? Før var livet et fest

nå ble jeg gravid med første da jeg var 17 år, så jeg har aldri vært den som har festet mye, kun i korte periode når jeg har vært singel, men nå når jeg har samboeren så hadde jeg ikke drukket uansett om jeg var gravid eller ikke :p

Er ikke så veldig glad i alkohol. Kan fint klare meg edru:)

Merker jo at der kunne vært kjekt av og til å bli med venninnene mine ut, men en gang i året holder for meg, så blir nok en bytur ettertdet årilige julebordet i desember:)

Ja jeg skjønner deg! Nå festet jeg veldig lite, men savner ost og vinkveldene, og et glass hvitvin i jacuzzien (og en røyk) sammen med bestisen min :p

Savner å ikke kunne ta en utepils og en røyk,eller vin til maten;) hater å være på fest uten og kunne drikke alkohol så for meg er det enkelt å sende mannen på slikt i stede for:p ikke noe problem og klarer meg med pepsi max for tia☺

Vi var ikke så mye ute før graviditeten, men vi koste oss ofte med en pils eller et vinglass om kvelden. Savnet vina i begynnelsen, men nå tenker jeg ikke noe på det lenger :)

Savner ett glass vin til god mat! Men ikke festing :)

Hos verken meg eller mannen min har alkohol vært en del av hverdagen! Klart, vi kunne gå ut å more oss innimellom, men ikke bare for morro skyld-da skulle det skje noe der vi bodde som gjorde at det var verdt å gå ut. Jeg er glad for at alkohol ikke står høyt i kurs hos noen hos oss. Helt ærlig klarer jeg ikke se hva godt det fører med seg. Men så klart kan man unne seg et vinglass med mannen sin eller noen gode venninner en fin sommerdag, men helgefylla er jeg virkelig ferdig med. Vi fikk vårt første barn når jeg var 18, og da var vi ferdig med det. Nå er jeg 27 og venter nr tre og ingen av oss savner fylla.

Sparer mye penger på ikke å drikke hver helg da! For å se på de positive tingene :happy7 Gikk fort et par tusen lapper hver helg :confused2 Cola er mye billigere! haha

Savna det då eg gjekk gravid med fyrste, men då var eg berre 22-23 år også :) No kjenner eg at det hadde vore godt med ei kald øl i sola, ein baileys i kaffien på kvelden osv.. Men for meg høyrer det ein røyk til, så det alkoholfrie alternativet gir meg berre lyst på det :/ Kjenner eg savnar sosial/festrøyking! Har aldri lyst på røyk ellers, men kjenner det godt i situasjonar der eg brukte å røyke tidligare. Unngår festligheiter edru no, fordi eg får så lyst på øl og røyk ;)

Savner litt den muligheten til å sitte i solveggen og ta meg en iskald pils, men overever helt fint uten drikkingen og skallebanken dagen etterpå :p

Savner litt den muligheten til å sitte i solveggen og ta meg en iskald pils, men overever helt fint uten drikkingen og skallebanken dagen etterpå :p

Men du får vel ikke skallebank av en pils?? Haha for da hadde jeg liggi unna alkohol om jeg ble dårlig av så lite :P

Men du får vel ikke skallebank av en pils?? Haha for da hadde jeg liggi unna alkohol om jeg ble dårlig av så lite :p

Neida, det blir jeg ikke. Kanskje jeg formulerte meg litt keitete der :P Mente at jeg savnet å sitte i solveggen og nyte ei pils. Det jeg ikke savner, er de gangene når vi virkelig skulle ut på byen å da drakk man gjerne nok til å bli litt full - og skallebank dagen derpå. Får fort det av en sekser med øl drukket litt hurtig på en fuktig kveld - men en og to på en dag har alltid gått fint :P

Neida, det blir jeg ikke. Kanskje jeg formulerte meg litt keitete der :P Mente at jeg savnet å sitte i solveggen og nyte ei pils. Det jeg ikke savner, er de gangene når vi virkelig skulle ut på byen å da drakk man gjerne nok til å bli litt full - og skallebank dagen derpå. Får fort det av en sekser med øl drukket litt hurtig på en fuktig kveld - men en og to på en dag har alltid gått fint :P

Haha jeg regna med det, men måtte bare :P det er den ene bare for kosen sin del jeg savner. Det å kunne slappe av og kose seg med noe godt i glasset. Og for meg som er så sær i drikkeveien så er det stort sett bare vann med og uten kullsyre og juice jeg drikker av alkoholfritt. Et par øltyper er gode men vanskelig å få tak i. Så da blir det kjedelig i lengden og det frister med et glass med noe godt :P

Haha jeg regna med det, men måtte bare :p det er den ene bare for kosen sin del jeg savner. Det å kunne slappe av og kose seg med noe godt i glasset. Og for meg som er så sær i drikkeveien så er det stort sett bare vann med og uten kullsyre og juice jeg drikker av alkoholfritt. Et par øltyper er gode men vanskelig å få tak i. Så da blir det kjedelig i lengden og det frister med et glass med noe godt :p

Hehe :P Ja, er den lille ekstra kosen jeg savner. Eller når vi samles på sommeren, griller og tar oss en øl og koser oss :) Drakk ikke øl før først av 3 år siden, likte ikke smaken, men er jo nesten blitt en skikkelig ølhund :P haha. Drikker ikke ofte sånn ellers - men den ølen der i sommervarmen kommer til å bli savnet i år :P Får ta det igjen til neste år kanskje :P haah :)

Hehe :P Ja, er den lille ekstra kosen jeg savner. Eller når vi samles på sommeren, griller og tar oss en øl og koser oss :) Drakk ikke øl før først av 3 år siden, likte ikke smaken, men er jo nesten blitt en skikkelig ølhund :P haha. Drikker ikke ofte sånn ellers - men den ølen der i sommervarmen kommer til å bli savnet i år :P Får ta det igjen til neste år kanskje :P haah :)

Ja jeg har allerede planlagt at jeg skal ha kaffe med bailys til frokost på marked til neste år. Sitte helt alene om morra med kaffen min og en røyk og bare kikke utover som er helt fantastisk :D Men festing er det lite av og blir ennå mindre nå som jeg får en som bor hos meg 100% og frøkna som er her 70% så er jeg singel så er ikke bare bare å stikke ut av døra :P

Ja jeg har allerede planlagt at jeg skal ha kaffe med bailys til frokost på marked til neste år. Sitte helt alene om morra med kaffen min og en røyk og bare kikke utover som er helt fantastisk :D Men festing er det lite av og blir ennå mindre nå som jeg får en som bor hos meg 100% og frøkna som er her 70% så er jeg singel så er ikke bare bare å stikke ut av døra :p

Åh, en kaffebailys ja! Den hadde jeg glemt av! Når jeg og samboer dro på sydenferier, pleide vi alltid å kjøpe med oss en stor flaske av Baileys, og så nyte et glass med det og isbiter i varmen på kveldene. Den gangen røyket jeg og, så komboen der var ganske god :) haha.

Ja, blir nok ikke noe festing her i gården fremover. Gjør ikke noe - da vi trives veldig godt hjemme. Eventuelt bare på koselige besøk eller få noen på besøk en kveld å ta en øl og bare spise god mat :)

Åh, en kaffebailys ja! Den hadde jeg glemt av! Når jeg og samboer dro på sydenferier, pleide vi alltid å kjøpe med oss en stor flaske av Baileys, og så nyte et glass med det og isbiter i varmen på kveldene. Den gangen røyket jeg og, så komboen der var ganske god :) haha.

Ja, blir nok ikke noe festing her i gården fremover. Gjør ikke noe - da vi trives veldig godt hjemme. Eventuelt bare på koselige besøk eller få noen på besøk en kveld å ta en øl og bare spise god mat :)

Ja det det er mye koseligere enn å dra ut på fylla.

Ja det det er mye koseligere enn å dra ut på fylla.

Mhm :) Har heldigvis noen gode venner i byen jeg bor som vi er blitt kjent med siden vi flyttet hit, og det er deilig å bare treffest (blir desverre for sjeldent) og spise god mat, eller bare høre på musikk, drikke en øl og flire sammen :) er slike kvelder som skaper minner :)

Mhm :) Har heldigvis noen gode venner i byen jeg bor som vi er blitt kjent med siden vi flyttet hit, og det er deilig å bare treffest (blir desverre for sjeldent) og spise god mat, eller bare høre på musikk, drikke en øl og flire sammen :) er slike kvelder som skaper minner :)

Det gjør det, og det er vel slike kvelder jeg savner mest. Bare så synd at jeg ikke lenger har noen å slike kvelder med lenger..

Det gjør det, og det er vel slike kvelder jeg savner mest. Bare så synd at jeg ikke lenger har noen å slike kvelder med lenger..

Føler med deg :( Bor du på et nytt område der du ikke kjenner noen, eller? om jeg kan spørre. Nye bekjentskaper som kan bli venner kan fort skapes :)

Føler med deg :( Bor du på et nytt område der du ikke kjenner noen, eller? om jeg kan spørre. Nye bekjentskaper som kan bli venner kan fort skapes :)

Nei jeg gjør ikke det, jeg har bare mistet omtrent alle vennene mine pga div grunner...

Back
Topp