Oi så tidlig :/ unner ingen det fy og vondt.... Trodde ikke man fikk det før lang uti uke 25 og slikt jeg når magen og tyngden kom liksom.
Bekkenløysing får ein pga hormonforandringar i hovudsak. Vekta og tyngden gjer det ikkje bedre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi så tidlig :/ unner ingen det fy og vondt.... Trodde ikke man fikk det før lang uti uke 25 og slikt jeg når magen og tyngden kom liksom.
Tusen hjertelig takk så da er det ikke slik at legen ler av meg i morgo og sier at bekkenplagene har dukket opp :/Bekkenløysing får ein pga hormonforandringar i hovudsak. Vekta og tyngden gjer det ikkje bedre
Tusen hjertelig takk så da er det ikke slik at legen ler av meg i morgo og sier at bekkenplagene har dukket opp :/
Kan man bli sykemeldt pga økonomiske årsaker? Altså sier du d til legen da? Jeg jobbet å 100% fram til uke 17 ca men da klarte jeg ikke mer, kastet opp på jobb hver dag siden uke 6. Er nå 22+1 og begynner å bli bedre så tenker på og prøve meg i jobb igjen men egentlig lønner det seg å være sykemeldt da jeg ikke har 100% jobb lenger etter nyttår og kun får ekstravakter nå.. Sykepengene er jo regnet fra da jeg hadde 100% jobb så..
Andre sykmeldte her?
Jeg har vært sykmeldt 100% siden rundt uke 18 pga bekkenet, jobber i barnehage som ikke er beste plassen å jobbe med slike plager. Merker at dagene blir lange når jeg ikke kan gjøre så mye, men prøver å finne på noe om dagene så jeg ikke kjeder meg ihjel
Hva finner du på om dagene?
Ting jeg gjør kan være å lese, gå en liten tur (med musesteg ), se på nettet etter babyutstyr, på en god dag kan det hende jeg baker litt eller gjør litt husarbeid. Dagene blir fort litt kjedelige og lange, alle jeg kjenner er jo på jobb på dagtid så jeg blir fort mye alene.
Men lyver du på deg plager du ikke har da? Det hadde hvertfall aldri jeg hatt samvittighet til.Sier helt klart ikke til legen at det er pga penga, selv om det er det som er årsaken. Det er ingen grunn til sykemelding den årsaken der.
Hadde jeg vært deg hadde jeg da ikke gått tilbake til "bare ekstravakter" nå når sykepengene er fra når du jobbet 100% hvis de da vil gjennomsnittsregne hva du får i permisjonspenger.. Hvis du har opparbeidet deg full permisjon så hadde jeg gått tilbake i jobb hvis jeg var deg, men hvis du du får mer utbetalt sykmeldt hadde jeg fortsatt med det. Hehe! Kommer litt an på situasjonen!
Men lyver du på deg plager du ikke har da? Det hadde hvertfall aldri jeg hatt samvittighet til.
Sent from my iPhone using BV Forum
Men lyver du på deg plager du ikke har da? Det hadde hvertfall aldri jeg hatt samvittighet til.
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har egentlig en regel at jeg ikke skal se på tv på dagtid, men nå har jeg funnet ut at fødeavdelingen UK går på formiddagen! Blir like fasinert hver gang det kommer en baby ut