Ja, kan ikke risikere å ikke få den maten man vil hahun sier også pæje (pære) og manan (banan)
![]()
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Kjempe flink
☆★hilsen meg★☆
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, kan ikke risikere å ikke få den maten man vil hahun sier også pæje (pære) og manan (banan)
![]()
Her bruker vi risdrikk og soya i mat, rett og slett for å gjøre melkefri matlanging mulig! Heller det enn blodig diaré og oppkast!!!Altså : risdrikk inneholder arsen, og soya inneholder østrogen, som kan gjøre jenter fruktbare mye tidligere enn normalt, og hos gutter kan mye soya ødelegge testikkelvev..
Så ville nok passet på mengden og hyppigheten.
Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3
Sony Xperia z via appen ;-)
Kjære vene, var da ikke meningen å gjøre deg så sinna. Skjønner jo jeg og at det ikke er bedre med oppkast og blodig diare. Men da mener jeg at havremelk er et bedre alternativ. Det inneholder ikke de farlige stoffene for små barn som soya og ris.Her bruker vi risdrikk og soya i mat, rett og slett for å gjøre melkefri matlanging mulig! Heller det enn blodig diaré og oppkast!!!
Men som drikke bruker vi kun vann, juice og nutramigen 2!
Synes havremelk setter smak på mange typer mat, er ikke egnet f.eks i sauser o.l. Men hver sin smak!Kjære vene, var da ikke meningen å gjøre deg så sinna. Skjønner jo jeg og at det ikke er bedre med oppkast og blodig diare. Men da mener jeg at havremelk er et bedre alternativ. Det inneholder ikke de farlige stoffene for små barn som soya og ris.
Kan fint lage mat på havremelk og, det gjør vi i bhg.
Jeg skrev ikke dette for å hakke på deg for det du gjør, men ville bare opplyse om dette, for er ikke alle som vet det.
Og jeg personlig mener at det er ikke noe særlig å evt forårsake at våre sønner kan bli sterile heller, jeg ville iallefall kjent på den hvis ungen ville slite med å få barn som voksen. Da ville jeg heller satsa på havremelk.
Hva betydde dette?
FeilpostHva betydde dette?![]()
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡