ElskerJesus♡
2013 ☆ 2015 ☆ 2021 ☆ 2024
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
☀️Påskeliljene 2026☀️
Ja mine var jo motsatt, Ayra var hun som trengte meg mykje, roa seg godt hos meg og trengte tid, og det fekk hu jo siden hu var aleine dåDet er sant, man kan jo få de som sover myeFrøkna mi har ikke vært klistremerkebaby, men hun har vært ganske glad i å være på meg og roet seg best da. Og de første mndenehadde hun mye kveldsuro, og igjen var hun kun rolig hvis hun lå på meg. Så sikkert derfor jeg lurer sånn på det. Men jeg tror egentlig det ille gått fint med en baby som henne sammen med en toåring hadde nok bare vært flinkere til å bruke bæresjal, legge hun til å sove I senga si/vogna. Så man finner jo løsninger.
Blir det en som skriker mye, har vondt eller noe slikt så vil det vell bli utfordrende uavhengig av alderspennet.. Får vell ta det litt som det kommer![]()
så fra hu var 4 uker sov hu aleina og sovna aldri på oss og slikt, eller jaja, aldri sei aldri Romeo e faktisk heilt lik Ayra, hu eldsta. Men Heyli som et introvert er den som søker aller mest kos nå (7år), ser hu meg og mannen stå å klemme så går det 1sek så står hu å klemme med oss og rope "familiekos"! Hu e så hærlig ❤ så er ulike stadier på alt, og eg tenker veien blir til mens man går uansett ❤
Frøkna mi har ikke vært klistremerkebaby, men hun har vært ganske glad i å være på meg og roet seg best da. Og de første mndenehadde hun mye kveldsuro, og igjen var hun kun rolig hvis hun lå på meg. Så sikkert derfor jeg lurer sånn på det. Men jeg tror egentlig det ille gått fint med en baby som henne sammen med en toåring hadde nok bare vært flinkere til å bruke bæresjal, legge hun til å sove I senga si/vogna. Så man finner jo løsninger.
Syns det er godt å lese andre sine erfaringer, fin påminnelse om at babyene som kommer tross alt kan ha ganske ulike behov