Andre prøvere?

Sniker noe innmari
Men jeg ble klar for en til når den første faktisk begynte å sove godt på nettene. Får dessverre ikke barn som sover spesielt godt, også kom nummer 2 og ble enda verre en nummer 1. så sannsynligvis blir det ikke flere her. :hilarious: Kunne nok hatt en 3-4 stk om jeg ikke måtte være våken hver time, stå opp i 5-tida i månedsvis eller bli holdt våken 1-2 timer midt på natta. Er sånn mine holder på, dessverre. Prøvd alt for å
få bedre søvn og forsonet meg med at de er sånn, ordner seg rundt 2-3 år her. Minste er snart 2 og stor forskjell de siste månedene - endelig.

Men tenker at om man aldersmessig har tid til det, er det ikke noe i veien for å vente til man kjenner på overskudd og lyst på flere :) ❤️ og er ikke din bare akkurat blitt et år da? Da er man jo ofte midt i jekselfrembrudd, kanskje barnehagestart med påfølgende mye sykdom. Det har hvertfall vært da jeg har hatt desidert minst overskudd med tanke på å få flere med begge mine. Ta tiden til hjelp og nyt det som er nå! Jeg har visste at jeg ville ha flere etter nr1, men var når han bikka 2-2,5 år at det faktisk kjentes aktuelt ut. Har 3 år mellom mine to og synes det er kjempefint for vår famile!
Nettene dine høres kjent ut, så muligens noe der:blackeye: Takk for påminnelse om at det kanskje ikke er så rart jeg føler meg helt tappet for energi, siden både jeg og lillegutt er syk hele tiden(mye smitte i bhg) i tillegg til lite søvn. Og det må være noen flere tenner på gang også, jeg kan ikke forstå noe annet.

Har vel ikke veldig dårlig tid, samtidig som jeg er redd jeg ikke skal klare å bli gravid når jeg vil, så derav tanken om å begynne før jeg føler meg klar. Fint du sier det er flott med 3 år imellom, det senket skuldrene mine noe:happy::Heartred

Nettene dine høres kjent ut, så muligens noe der:blackeye: Takk for påminnelse om at det kanskje ikke er så rart jeg føler meg helt tappet for energi, siden både jeg og lillegutt er syk hele tiden(mye smitte i bhg) i tillegg til lite søvn. Og det må være noen flere tenner på gang også, jeg kan ikke forstå noe annet.

Har vel ikke veldig dårlig tid, samtidig som jeg er redd jeg ikke skal klare å bli gravid når jeg vil, så derav tanken om å begynne før jeg føler meg klar. Fint du sier det er flott med 3 år imellom, det senket skuldrene mine noe:happy::Heartred

Ja ser nå at du har assistert-banner så da har dere også kanskje vært gjennom ivf. Håper det uansett kan gå greit å få til nytt svangerskap når dere prøver igjen. Hvertfall veldig intens alder på barnet deres nå, tipper du vil kjenne deg mer klar allerede til sommeren når han er nærmere 2 enn 1 år :) ❤️ minstemor nå er 22 mnd, og det er bare tidenes alder synes jeg. Søte og morsomme og kan ofte snakke litt også, samtidig som de er ferdig med de fleste tennene og søvn på dag og natt er litt bedre - da får man umiddelbart lyst på flere :hilarious:

Det er helt sant, ønsket er jo der absolutt - så kanskje det faller seg naturlig og jeg snart føler meg klar:happy: Litt slitsomt å skulle gå tilbake til å tenke på alle bekymringene med å klare å faktisk bli gravid/beholde barnet/om det er friskt/fødselen etc..men som oftest går det jo bra det også - og det er så innmari verdt det:Heartred Lykke til med prøvingen!:Heartred

Ja, det er veldig verdt det ❤️ og ein så liten del av livet! Eg klare nesten ikkje sjå for meg at eg skal slutte å få barn :hilarious: elsker at eldste jenta er så stor og uavhengig nå (9år), og minste er heilt avhengig. Får liksom oppleve disse hærlige fasene og ta del i å forme eit heilt liv, om igjen og om igjen ❤️ for meg er det absolutt noko av det størstei livet :)

Superwoman! Banneret er tilbake! Takk :smiley-bounce012
Ja hu skreiv berre at for nå gav hu deg tilgang, så rekne med at det då er i orden og at så lenge du ikkje ønske å slå kontoene sammen så blir det med det :)

Vi er i tenkeboksen på nummer fire faktisk. Men tenker og funderer mye over litt praktiske utfordringer som et soverom for lite, bil med plass til alle nå. Men hva med en til ? Vil det rokke ved hele dynamikken. Jaja., vi trenger ikke bestemme oss enda. Gøy at flere har begynt å prøve igjen :)

Vi er i tenkeboksen på nummer fire faktisk. Men tenker og funderer mye over litt praktiske utfordringer som et soverom for lite, bil med plass til alle nå. Men hva med en til ? Vil det rokke ved hele dynamikken. Jaja., vi trenger ikke bestemme oss enda. Gøy at flere har begynt å prøve igjen :)
Så gøy :) trur og håper alt faller på plass etterkvart som familien auker eg, ting endrer seg ofte uansett☺️
Når det kommer til dynamikken så trur eg den er svært tilpasningsdyktig og når alt grunner i kjærlighet så må det jo berre gå bra ❤

Vi har akkurat begynt å prøve igjen. Pp2! Har vore eit slitsomt år med lite søvn, akkurat som beskrive over her. Vakning kvar time i mange periodar, og gjerne opp før 05. Har allikevel begynt å gå litt bedre, sånn ellers. Bedre humør på baby og bedre rutiner. Då kom plutselig verpesjuka tilbake som lyn frå klar himmel. Løye med det. Tenker litt at eg burde ha venta til eg har litt meir overskudd, men med tanke på at vi brukte eitt år på å bli gravid sist, hopp vi i det. Spennande tider, rart kor fort ein blir oppslukt!

Vi har akkurat begynt å prøve igjen. Pp2! Har vore eit slitsomt år med lite søvn, akkurat som beskrive over her. Vakning kvar time i mange periodar, og gjerne opp før 05. Har allikevel begynt å gå litt bedre, sånn ellers. Bedre humør på baby og bedre rutiner. Då kom plutselig verpesjuka tilbake som lyn frå klar himmel. Løye med det. Tenker litt at eg burde ha venta til eg har litt meir overskudd, men med tanke på at vi brukte eitt år på å bli gravid sist, hopp vi i det. Spennande tider, rart kor fort ein blir oppslukt!
Så gøy :happy: kor er du henne i pp2 nå?
Her har Romeo og stått opp før kl 5 lenge, men løsna når han og pappaen fekk eget rom :happy: så nå kan eg tempa og konsa meg om prøving eg og, sjølv om det ikkje alltid e lika lett å få det til å klaffa:hilarious:

Så gøy :happy: kor er du henne i pp2 nå?
Her har Romeo og stått opp før kl 5 lenge, men løsna når han og pappaen fekk eget rom :happy: så nå kan eg tempa og konsa meg om prøving eg og, sjølv om det ikkje alltid e lika lett å få det til å klaffa:hilarious:
Så fint det har løsna
:Heartred
Er 7-8 dpo idag, så kan snart begynne å teste! Delte ikkje kjempemykje i forumet sist, men leste ofte. Kjekt å sjå deg og andre kjente igjen!

Håper det er greit jeg sniker meg inn selvom jeg ikke har banneret, har selv en lite julekule fra desember 2021 og har så vidt begynt å prøve på nestemann! Tok litt tid med verdens fineste julegave så tenkte det var like greit å starte nå, føler meg veldig klar, så skulle dukke opp en liten en til i 2023 så hadde det vært veldig hyggelig!

Vi vil ikke ha et til desemberbarn da, syns vi har nok i desember nå(er desemberbarn selv), så blir nok pause etter denne prøveperioden. Men, vi er litt i gang :D

Så dere var flere som venter en til, gratulerer så mye! :Heartred Så stas :)

Back
Topp