Nettene dine høres kjent ut, så muligens noe derSniker noe innmari
Men jeg ble klar for en til når den første faktisk begynte å sove godt på nettene. Får dessverre ikke barn som sover spesielt godt, også kom nummer 2 og ble enda verre en nummer 1. så sannsynligvis blir det ikke flere her.Kunne nok hatt en 3-4 stk om jeg ikke måtte være våken hver time, stå opp i 5-tida i månedsvis eller bli holdt våken 1-2 timer midt på natta. Er sånn mine holder på, dessverre. Prøvd alt for å
få bedre søvn og forsonet meg med at de er sånn, ordner seg rundt 2-3 år her. Minste er snart 2 og stor forskjell de siste månedene - endelig.
Men tenker at om man aldersmessig har tid til det, er det ikke noe i veien for å vente til man kjenner på overskudd og lyst på flere![]()
og er ikke din bare akkurat blitt et år da? Da er man jo ofte midt i jekselfrembrudd, kanskje barnehagestart med påfølgende mye sykdom. Det har hvertfall vært da jeg har hatt desidert minst overskudd med tanke på å få flere med begge mine. Ta tiden til hjelp og nyt det som er nå! Jeg har visste at jeg ville ha flere etter nr1, men var når han bikka 2-2,5 år at det faktisk kjentes aktuelt ut. Har 3 år mellom mine to og synes det er kjempefint for vår famile!
Takk for påminnelse om at det kanskje ikke er så rart jeg føler meg helt tappet for energi, siden både jeg og lillegutt er syk hele tiden(mye smitte i bhg) i tillegg til lite søvn. Og det må være noen flere tenner på gang også, jeg kan ikke forstå noe annet.Har vel ikke veldig dårlig tid, samtidig som jeg er redd jeg ikke skal klare å bli gravid når jeg vil, så derav tanken om å begynne før jeg føler meg klar. Fint du sier det er flott med 3 år imellom, det senket skuldrene mine noe

Kunne nok hatt en 3-4 stk om jeg ikke måtte være våken hver time, stå opp i 5-tida i månedsvis eller bli holdt våken 1-2 timer midt på natta. Er sånn mine holder på, dessverre. Prøvd alt for å