Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Skrulla86
Sniker litt jeg. JEg må bare si at jeg også så en del lysglimt og prikker, og det ble mer og mer for hver dag. I uke 37 fant jeg t at jeg hadde svangerskapsforgiftning, var dårlig form og kvalm og småsvimmel. Men det jeg merket det mest på var disse lysglimtene/prikkene foran øynene.
Sier jo ikke at dere har SF, men bare at dere skal passe på symptomer som: svimmelhet, hodepine, smerter i brystet o.l. siden dere allerede ahr et av tegnene allerede[;)][;)]
Lykke til og gled dere til nurkene deres kommer, det er helt herlig[:D]
ORIGINAL: taita81
Ok,ikke bare meg som ser disse stjernene,greit å viteGreit å vite at de kan være tegn på sf men har ikke noe av de andre tegna så er nok bare noe med blodtrykket kanskje å gjøre? Men greit å være obs da..
ORIGINAL: Tirnanog
Jeg ser sølvstjerner (eller tynne streker rettere sagt (ser ut som stjerneskudd)) som kommer inn fra sidene og forsvinner fremme liksom. Hadde de før jeg ble gravid men nå kommer de mye mer oftere enn før. Har ikke svangerskapsforgiftning eller noe, de bare kommer. Som oftest etter jag har reist meg opp eller plukket opp noe fra gulvet. Noe som følger med tror jeg, av en eller annen "god" grunn og bekymrer meg egentlig ikke.
Synes de ser fine ut jeg, og prøver å følge de med blikket, men ikke alltid like lett... Hmmm [8|] ... Virre-virrer-rundt!
(Hjelpe meg for en blond kommentar!!! [:D])