Andre med dette problemet?

Alaskahusky

Elsker forumet
Marsmellows-15
ImageUploadedByBV Forum1436650998.970819.jpg
Litt dårlig bilde, men dere forstår?
Frøkna snur seg over på mage i søvne, i tillegg til å drive med gymnastikk og åle seg 180grader rundt. Hva skal jeg gjøre? Sitte oppe hele natta og snu henne tilbake? Binde henne fast?

Ikke helt der, min har problemer med å rulle med dyne på seg, ellers har eg bygd ut sengen då han ikke kan rulle over på magen. Logger i ro når man sover. Men det selges soveposer som hun kan sove med, kan nok bindes fast med slik om det er nødvendig :)

Ikke helt der, min har problemer med å rulle med dyne på seg, ellers har eg bygd ut sengen då han ikke kan rulle over på magen. Logger i ro når man sover. Men det selges soveposer som hun kan sove med, kan nok bindes fast med slik om det er nødvendig :)
Har prøvd å bygge opp rundt henne, men hun klarer å snu seg selv om. Er det krise om hun sovner på mage nå? Legger henne jo på rygg, og snu henne tilbake når jeg har ammet/våkner når hun pludrer :)

Har prøvd å bygge opp rundt henne, men hun klarer å snu seg selv om. Er det krise om hun sovner på mage nå? Legger henne jo på rygg, og snu henne tilbake når jeg har ammet/våkner når hun pludrer :)
Er enda mulighet for krybbedød.. Er nok vanskeligere å snu seg bort fra mage når hun sover. Så sikkert lurt å investere i en sovepose... Kjøp fra 6 mnd så har du den lenge :)

Vår har snudd seg på mage en gang i søvne, og da begynte hun å gråte. Gikk inn og snudde henne, så sov hun videre.

Om natta samsover vi, og da beveger hun seg masse, men snur seg ikke rundt.

Vis vedlegget 125925
Litt dårlig bilde, men dere forstår?
Frøkna snur seg over på mage i søvne, i tillegg til å drive med gymnastikk og åle seg 180grader rundt. Hva skal jeg gjøre? Sitte oppe hele natta og snu henne tilbake? Binde henne fast?

Ikke tenk på d..
J lå våken natt etter natt for å snu min første sønn.. INGEN søvn på meg.. Han sov best når han lå med rumpa i været beina under kroppen og ansiktet planta godt ned i madrassen. Hver gang j snudde han våknet han etter kort tid og snudde seg igjen.
Da han endelig fikk være i fred sov han så godt så - også blei j litt mer menneske og da j fikk litt mer enn 20 min sammenhengende søvn..

Helsesøster sa at om han klarer å snu seg rundt selv går d greit.
Og om barnet sover inne på rom med deg "hører" du henne antagelig hvis d skulle være noe.

D går nok bra.
Men j forstår - j var ganske frustrert selv på den tiden.. Nå har j gutt nr 3 og er vant til litt turning både dag og natt;)

Lykke til!

Titta litt på ebay og kom over dette og da tenkte jeg på denne tråden.

2f7d4474b3513f9b031af325a73aa915

Anti-roll pute! Her sover frøkna i sleepyheaden sin så hun får ikke rullet noen veier. Men hun har heller ikke begynt å snu seg da så vi har ikke det "problemet".

Takk for alle tips! Skal se hva vi gjør, og om hun roer seg litt :) ser for meg at hun bare ruller oppå sånne babyU og antiroll men man veg ikke før man har prøvd ;) hittil stopper ingenting henne i å være kålorm :P

Her liker min å sove på siden om natten. Når mine har begynt å snu på seg om natten så har jeg egentlig bare latt de ligge. Har lært at de snur seg like fort tilbake igjen. Med Flemming så har jeg lagt ett pledd under sidene på saueskinnet så han kan rulle over på siden, men kan ikke rulle over på magen.

Det sies at når de klarer å snu seg tilbake, er det bare å la de ligge på mage.
Vet om fler som har brukt sleepyhead/babynest for å forhindre at de små snur seg. Ser du har fått mange gode forslag =)

Her snur jeg henne når jeg legger meg og legger henne på ryggen etter amming, ellers lar jeg henne bare ligge på magen og kryss og tvers ;)

Her må han ligge i babynest så han ikke snur seg på mage. Lagde heldigvis et ekstra langt et :)

Back
Topp