Andre me treeeeig fordøyelse?

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Uff tørr ikke skrive hvor mange dager det er siden jeg har vært på do... Pleier å ende opp me enorme magesmerter der det ender me skikkelig løs mage... Spiser rett iforhold til dette men tror jeg skal kjøpe meg en form for svisker og prøve...

Samme her!
Går gjerne en uke uten noen ting etterfulgt av et par dager hvor alt kommer på en gang i en voldsom fart!
Veldig slitsomt for akkurat som deg så får jeg så vanvittige magesmerter!

Har nok fått litt treigere mage, men prøver å spise banan daglig. Synes det hjelper for meg. Er det skikkelig ille har jeg rosiner og svisker på lur. Eller kjøp sånne babyglass med sviskesaft. Superefektivt!! ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Samme her!
Går gjerne en uke uten noen ting etterfulgt av et par dager hvor alt kommer på en gang i en voldsom fart!
Veldig slitsomt for akkurat som deg så får jeg så vanvittige magesmerter!

Ja samme her... Sviskesaft next :)

Jeg slet sykt med det de første tre mnd, men så gikk det seg til. Er ikke på do hver dag sånn som jeg pleier, men annenhver/tredje dag og jeg trenger ikke å bruke duphalacen eller hvadetnåheter lenger :)

Heldigvis ikke. Har går det greit for seg. Har nesten vært bekymret for at fordøyelsen går for fort. Men skal vell bare væe takknemlig for det:)

Sliter med det samme. Når det blir ekstra ille pleier jeg å spise 2-3 kiwier før jeg legger meg, så får jeg fart på sakene når jeg står opp neste morgen :p

Kiwi? Hmm får prøve d hvis ikke denne sviskesaften fungerer :)

uff, jaaa. Sliter velig med magen om dagen. :/ Selv om jeg tar lactulose (eller hvordan det skrives) dagelig. Kanskje prøve med litt sviskesaft også. :)

Og druer funker.. synes jeg da. Spiser som regel en god del frukt daglig og det setter fart på magen! ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Akkurat nå går det ganske greit her (burde sikkert ikke skrive det), men det har vært en utfordring både sist og nå. Sist tok jeg laktulose, men synes det er forferdelig og har ikke vært desperat nok til det enda. Hos meg hjelper det å drikke MASSE og spise ofte.

Akkurat nå går det ganske greit her (burde sikkert ikke skrive det), men det har vært en utfordring både sist og nå. Sist tok jeg laktulose, men synes det er forferdelig og har ikke vært desperat nok til det enda. Hos meg hjelper det å drikke MASSE og spise ofte.

Lactulose er jo vidundermiddel!
Tar en ss med det, holder pusten, svelger unna og nedpå med en halvliter vann :p Evt kan man blande det i kaffe eller te eller yogurt..
I noen uker hadde jeg ikke klart meg uten assa :p

Tar en ss med det, holder pusten, svelger unna og nedpå med en halvliter vann :p Evt kan man blande det i kaffe eller te eller yogurt..

Jada, det funker..... Og jeg må sikkert ty til det mot slutten denne gangen også... Men jeg begynner omtrent å brekke meg bare jeg hører navnet.... :p

Back
Topp