Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her!
Går gjerne en uke uten noen ting etterfulgt av et par dager hvor alt kommer på en gang i en voldsom fart!
Veldig slitsomt for akkurat som deg så får jeg så vanvittige magesmerter!
Akkurat nå går det ganske greit her (burde sikkert ikke skrive det), men det har vært en utfordring både sist og nå. Sist tok jeg laktulose, men synes det er forferdelig og har ikke vært desperat nok til det enda. Hos meg hjelper det å drikke MASSE og spise ofte.
Akkurat nå går det ganske greit her (burde sikkert ikke skrive det), men det har vært en utfordring både sist og nå. Sist tok jeg laktulose, men synes det er forferdelig og har ikke vært desperat nok til det enda. Hos meg hjelper det å drikke MASSE og spise ofte.
Jada, det funker..... Og jeg må sikkert ty til det mot slutten denne gangen også... Men jeg begynner omtrent å brekke meg bare jeg hører navnet....Lactulose er jo vidundermiddel!
Tar en ss med det, holder pusten, svelger unna og nedpå med en halvliter vannEvt kan man blande det i kaffe eller te eller yogurt..
I noen uker hadde jeg ikke klart meg uten assa![]()
Jada, det funker..... Og jeg må sikkert ty til det mot slutten denne gangen også... Men jeg begynner omtrent å brekke meg bare jeg hører navnet....![]()
Joda, og kortvarig lidelse satt opp mot forstoppelse!!!!Jeg skjønner deg.Men da det ble en vanesak var det ikke for ille
![]()