andre kysser på barnet

Conte§§a

Gift med forumet
Huff, får litt dårlig samvittighet.. men jeg klarer ikke se at andre driver å nusser jakob i fjeset.

Er hos mammaen og pappaen min i dag, og begge to driver og nusser på han hele tiden. Jeg syns det er litt ubehagelig da begge to røyker.

Er helt helt unormal som ikke syns noe om det?[:)] Er veldig vanskelig å si ifra da jeg ikke vil fornærme eller såre noen heller[:)]

jeg vil så gjerne ikke bry meg[:)] For vet de gjør det bare fordi de er glad i han[:)][:)]

Jeg er litt enig der... Har ei venninne som driver å kysser tulla mi på kinnet, og jeg synes ikke noe særlig om det... Men tørr liksom ikke å si noe om det heller - er redd det blir misforstått.

Jeg har egentlig ikke tenkt over det der, men er vel bare mamma, pappa og søsteren min som kysser på han(bortsett fra oss da[;)]) Og det går helt greit at de gjør det!

ORIGINAL: Scorp80

Jeg bryr meg ikke noe om at di kysser henne på kinnet osv..

MEEEEN jeg liker derimot IKKE at di lar henne pelle di INNI munnen...[:'(] "hu er så nysgjerrig på tennene våre" Også tulle sutte på hendene hennes som lek *GRØSS* [:'(][:'(][:'(]

Men jeg klarer ikke si hva jeg mener om det til di, for vet det sårer di[&o][:(]

Jaaaa,det er en annen ting.. Rett fra røyken ute,til å drive å kjenne på tennene hans!![&:]

Så lenge det er på kinnet går det helt fint.
Instuktøren på babysvømminga pleier også å kysse Emma på kinnet når hun tar henne imot. Har igrunn ikke reagert på det,sikkert fordi jeg ser på henne som en mer kjent peson nå.

synes det er greit at andre kysser på han, ikke så mange som gjør det da men, de som gjør det liksom[:)]

men det jeg sliter veldig med er når andre barn holder på med han....
har en tanteunge (egentlig onkelungen til sambo) på 8 og et søskenbarn selv på 9.
HATER at de holder på med han, vet ikke hvorfor men er livredd! jeg får ikke til å slippe blikket fra de, og passer på HELE tiden. Skikkelig angst der jeg sitter og føler jeg ikke kan si noe.....[&:]

Har aldri tenkt over at dette kunne være et problem. Hadde ikke reagert dersom noen av mine venner/familie hadde kysset Sarah.
Det kan da umulig være skadelig om de kysser henne selv om de røyker, er jo bare en måte å gi uttrykk for at de er glad i ham/henne på..

Pappa og stemoren miner helt ok,men begynner svigers får eg litt anfall for nr 1 svigermor bruker 1 liter parfyme,nr 2 hun røyker og det gjør han og

ORIGINAL: Solveig_87

Har aldri tenkt over at dette kunne være et problem. Hadde ikke reagert dersom noen av mine venner/familie hadde kysset Sarah.
Det kan da umulig være skadelig om de kysser henne selv om de røyker, er jo bare en måte å gi uttrykk for at de er glad i ham/henne på..

nei,har ikke noe med at jeg mener det er skadelig[:)] har med lukten å gjøre..

Men da er jo løsningen enkel. Bare å bade ham og skifte klær så fort dere er hjemme igjen [:D]

ORIGINAL: Solveig_87

Men da er jo løsningen enkel. Bare å bade ham og skifte klær så fort dere er hjemme igjen [:D]

haha,gjort[:D]

Skjønner at du ikke liker at dem nusser når dem har røyka! Røyk stinker jo like vondt for babyene som for oss [8D]. Men jeg har ikke noe imot at familien nusser Angelica på kinnet. Jeg hadde sagt i fra til personen som kysset ungen min med skikkelig røyk ånde at jeg ikke liker det [:)]

Har ikke tenkt over det, men nå er det bare jeg, sambo og min mor som nusser han, og bare på kinnet. Ikke sikker på om min søster nusser han, men om hun gjør det så passer hun på at hun ikke kommer rett fra røyken for å smaske på han.
Hadde reagert om fremmede plutselig hadde gjort det.

Synes det er helt greit, gjør meg ikke noe [:)]
Men hadde det vært røykere som gjorde det hadde nok saken stillt seg litt anerledes...

Hakke tenkt på det..men de fleste her er så forsiktig med hun.. Men Lille sa ifra selv da min tante kom for nærmt med røykeånden sin her om dagen[;)] Hver gang hun kom for nærmt begynte Lille å gråte..Stakkars tror min tante ble litt lei seg.. 

Tenker ikke noe over det jeg.. Tenk, i USA lar dem jo PRESIDENTEN kysse på barna dems.. [:D] haha.

Jeg har faktisk ikke tenkt over det. Synes det er ganske naturlig å kysse han på kinnet, og synes det er helt greit at andre også gjør det - kanskje ikke fremmede, men venner av meg, gudforeldre, besteforeldre, tanter og onkler. Men blir kanskje noe annet hvis noen av de røyker - og ikke på munnen!

Gjør meg ingenting at besteforeldrene og andre nære personer nusser henne på kinnet!

Morsomt at du sier det.. Jeg matet babyen til en venninne i går. Med flaske altså, ikke min pupp [:D]
og etterpå, da jeg holdt henne på skulderen, nusset jeg henne på kinnet.
Er jo så vant til å gjøre det med Sebastian. Men da synes jeg det var veldig rart å nusse på en annen baby[:)]

Har ikke reagert at andre nusser på Seb, men tror ikke det har skjedd så ofte heller..

Back
Topp