andre kysser på barnet

Er ikke noe galt ved det synes jeg, men sier ifra hvis noen er litt snufsete osv, at de ikke trenger å nusse på henne akkurat da.. Snuppa mi ler når hun blir nusset på, så ser bare på det som en positiv opplevelse for henne... :)

Men skjønner deg godt hvis de røyker, er jo ikke noe man akkurat vil ha på babyene sine, men så tenker jeg også at det er stor forskjell på å sitte å røyke på ungen, og å ha tatt en røyk og nusse på.. Tror ikke mye/eller noe blir overført da, men er ikke helt sikker:)

Du må bare si ifra, for det er du som bestemmer! :)

ORIGINAL: BellaBonita

Herregud

Synes nesten det bikker over til hysteri...[8|]

Nå må du respektere andre mennesker at at andre ikke tenker/føler det samme som du mener alltid.

Jeg skrev at jeg ikke kunne noe for at jeg følte det sånn. Må være lov å lufte ting her inne, uten at det kalles hysteri.

Frk. negativ til alt!

Det går greit så lenge de kysser på kinnet, men nr de kysser henne på munnen, tar henne i munnen å SUGER på smokken hennes, da kjenner jeg det brenner.[:@] Har nemmeling to "vil ikke nevne hvem" som røyker hele tiden, å når vi er på besøk hos de, så røyker de like mye uansett. Jeg kjenner jeg svir i øya selv, så jeg skjønner jo hvordan det tærer på lille Leah Isabell. Men uansett da, hun kysser å tummer å herjer med den lille å det liker jeg virkelig ikke. Å det verste av alt er att hun driver å suger på smokken til Leah Isabell uansett hvor ufatellig mange ganger sambo har sakt att hun ikke skal gjøre det. Det tærer virkelig på meg, jeg blir småirritert bare de vil holde henne. Jeg tror alle skjønner hvem jeg snakker om uansett, så d var vel ikke så falig:( Slitsomt å vondt synes jeg.....:([:'(]

ORIGINAL: Spent24

Huff, får litt dårlig samvittighet.. men jeg klarer ikke se at andre driver å nusser jakob i fjeset.

Er hos mammaen og pappaen min i dag, og begge to driver og nusser på han hele tiden. Jeg syns det er litt ubehagelig da begge to røyker.

Er helt helt unormal som ikke syns noe om det?[:)] Er veldig vanskelig å si ifra da jeg ikke vil fornærme eller såre noen heller[:)]

Jeg har det faktisk sånn jeg også og synes ikke det er rart. Det ville heller aldri falt meg inn å kysse andres barn. Men skjønner at folk er forskjellige og at de som kysser ønsker å vise at de er glad i barnet så derfor sier jeg ingenting.

Herregud

Nå må du respektere andre mennesker at at andre ikke tenker/føler det samme som du mener alltid.

Jeg skrev at jeg ikke kunne noe for at jeg følte det sånn. Må være lov å lufte ting her inne, uten at det kalles hysteri.

Frk. negativ til alt!

*prrrooo*

Hold your horses.... [8|]

Jeg synes det bikker over til hysteri, og da må vel du også respektere hva jeg mener.

Du skriver, siterer: "Er helt helt unormal som ikke syns noe om det?"

Du kan ikke stille et spørsmål hvis du ikke vil ønsker svar og når du får svar, så må du nesten bare tåle å lese det... [8|]

Jeg må egentlig si meg enig i BellaBonita her altså. men det er jo min mening, hva andre syntes er opp til de, jeg har ikke noe prob over hodet att andre nusser på gullet. han elsker det og ler av lydene..

Herregud

Frk. negativ til alt!

*prrrooo*

Jeg synes det bikker over til hysteri, og da må vel du også respektere hva jeg mener.

Du kan ikke stille et spørsmål hvis du ikke vil ønsker svar og når du får svar, så må du nesten bare tåle å lese det... [8|]

Blablablabla......

Tåler andres meninger og svar jeg,var jo derfor jeg laget tråden, og fått masse fine innspill.
Er snakk om måten man svarer på. "Herregud","hysteri". Du kan jo fint komme med din mening og dine synspunkter uten å rakke ned på folk. Er ikke første gang du gjør det,og jeg er nok ikke den eneste som reagerer på det!

Herregud

Frk. negativ til alt!

*prrrooo*

Blablablabla......

Tåler andres meninger og svar jeg,var jo derfor jeg laget tråden, og fått masse fine innspill.
Er snakk om måten man svarer på. "Herregud","hysteri". Du kan jo fint komme med din mening og dine synspunkter uten å rakke ned på folk. Er ikke første gang du gjør det,og jeg er nok ikke den eneste som reagerer på det!

nå er du vel en liten smule nærtagen. det var jo bare hennes måte å si sin mening på slik jeg har forstått det..

ORIGINAL: pannekaka

samme for meg egentlig akkurat nå hvertfall, men trenger ikke akkurat å være på munn da :)

ORIGINAL: malinl88

Herregud

Frk. negativ til alt!

*prrrooo*

Blablablabla......

nå er du vel en liten smule nærtagen. det var jo bare hennes måte å si sin mening på slik jeg har forstått det..

Jeg skrev vel bare at det gikk an å skrive ting på litt andre og mer hyggelige måter i blandt[:)]

Back
Topp