Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer sååå mye med en liten prins! Stas å få testet begge!16+2
Da har vi vært på ultralyd for å finne ut kjønn, og vi er delvis i sjokk over at vi venter en gutt!
Jeg starter så klart med én gang å tenke på "hvordan skifter man bleie? Hva er annerledes? Hva med de gamle jente-klærne til Eira? Kommer de til å komme overens når de blir eldre?" Osv osv,pluss at vi hadde to alternativer for jente navn men ingen for gutt.
Jeg føler meg ikke helt forberedt siden det blir ukjent territorie. Men det kommer vel etterhvert.
Eira ble 10 mnd for en uke siden ❤
Hun er endelig på kanten til å krype, (har ålt seg fram og army-crawled en stund) , hun tok et krype-steg fram på lørdag så blir spennende framover.
Elsker å sette seg opp nå, så har måttet flytte reisesenga på stua ned en etasje.
Har jobbet i 2 uker nå, men kun hjemmefra. Jeg savner henne veldig selv om jeg har 4 pauser iløpet av dagen hvor jeg kan komme ned hit og kose med henne, men å likevel hardt å gå fra å være med henne 24/7 til å være begrenset.
Gruer meg til jeg må inn på kontoret 2 av 4 dager i uka. Men må bare vente og se hvordan det blir å gå.
Om jeg ikke takler det så kommer jeg til å si ifra til sjefen. Jeg gråt mye den første dagen jeg måtte starte å ta telefoner igjen fordi da kunne jeg ikke bare gå ned når jeg ville lenger. Fikk et lite panikk anfall om morgenen, ukontrollert gråt. Og en god del gråting om kvelden når jeg var ferdig på jobb.
Gikk heldigvis bedre de tre andre dagene, men tanken på å gå to dager i uka uten å se henne idet heletatt nesten er grusom.
Nei, vi få se hvordan det går. Jeg bare nyter de 3 fulle dagene jeg har med henne❤❤
Tusen takk ja det blir spennende.Bare raskt innom, skriver mer senere, men hipp hurra for en frisk lillebror!! Det er så stas!
Er i samme situasjon som deg mtp jobb og tid borte fra baby, så sender deg en stor klem og skriver mer senere
Ja det blir en Omstilling men koselig å ha en av hverOii så spennende!! Skjønner at det er en liten omstilling når man er vant til et visst kjønn fra før av, men det går sikkert kjempebra!! OUL om 10 dager her, spent på om de fortsatt sier jente!
Tusen takk ja det blir koselig ❤Gratulerer sååå mye med en liten prins! Stas å få testet begge!
Forstår godt at det å dra tilbake på jobb er hardt, men håper det løsner litt ettersom tiden går
Jaaa veldig koselig og litt rart heheÅhh så koselig at dere venter en lillebror
Tusen takk ❤Så spennende og gøy med gutt! Gratulerer ❤
Og sender deg en klem ang. Jobb! Heldig som har 3 fulle dager med henne hvert fall
Ja veldig koselig, finner nok ut av det som du sier.Så koselig med en av hver
Tror jeg hadde følt det samme som deg rundt å få gutt, men som du selv sier finner man nok ut av det også
16+2
Da har vi vært på ultralyd for å finne ut kjønn, og vi er delvis i sjokk over at vi venter en gutt!
Jeg starter så klart med én gang å tenke på "hvordan skifter man bleie? Hva er annerledes? Hva med de gamle jente-klærne til Eira? Kommer de til å komme overens når de blir eldre?" Osv osv,pluss at vi hadde to alternativer for jente navn men ingen for gutt.
Jeg føler meg ikke helt forberedt siden det blir ukjent territorie. Men det kommer vel etterhvert.
Eira ble 10 mnd for en uke siden ❤
Hun er endelig på kanten til å krype, (har ålt seg fram og army-crawled en stund) , hun tok et krype-steg fram på lørdag så blir spennende framover.
Elsker å sette seg opp nå, så har måttet flytte reisesenga på stua ned en etasje.
Har jobbet i 2 uker nå, men kun hjemmefra. Jeg savner henne veldig selv om jeg har 4 pauser iløpet av dagen hvor jeg kan komme ned hit og kose med henne, men å likevel hardt å gå fra å være med henne 24/7 til å være begrenset.
Gruer meg til jeg må inn på kontoret 2 av 4 dager i uka. Men må bare vente og se hvordan det blir å gå.
Om jeg ikke takler det så kommer jeg til å si ifra til sjefen. Jeg gråt mye den første dagen jeg måtte starte å ta telefoner igjen fordi da kunne jeg ikke bare gå ned når jeg ville lenger. Fikk et lite panikk anfall om morgenen, ukontrollert gråt. Og en god del gråting om kvelden når jeg var ferdig på jobb.
Gikk heldigvis bedre de tre andre dagene, men tanken på å gå to dager i uka uten å se henne idet heletatt nesten er grusom.
Nei, vi få se hvordan det går. Jeg bare nyter de 3 fulle dagene jeg har med henne❤❤
Huff beklager sent svar. Bruker ikke forumet like mye som før.Nå har jeg litt tid og tenkte jeg skulle skrive til deg
Hva tror du sjefen sier til at du kanskje kan være hjemme alle dagene og jobbe? Hvis det gjør det mye lettere for deg ville jeg snakket med sjefen ja. Jeg prøvde meg på det og fikk nei, så da tok jeg det faktisk opp med bedriftslegen som ble sjokkert og skrev et skriv om anbefaling om hjemmekontor minst 3 av 5 dager i uken. Kanskje du kan gjøre det samme om sjefen din er like lite imøtekommende som min? Jeg synes det er så feil når mange av oss har jobbet på 100% hjemmekontor i snart to år og vist hva vi får til av resultater, så skal de insistere på kontordager uansett. Kjenner jeg blir skikkelig irritert av det. Det burde legges mer opp til at man selv velger, så langt resultatene tilsier at vedkommende er egnet til å ta den avgjørelsen selv selvfølgelig. Håper det ordner seg for deg og at du slipper å kjenne på de følelsene mer enn du trenger Jeg hadde det jo helt likt som deg, men det går faktisk bedre nå som jeg har jobbet to måneder allerede. Jeg har hjemmekontor fulltid, så det har helt klart mye å si, men det blir også lettere med tiden. Og vipps skal du i mammapermisjon igjen og har mye tid hjemme
Det må ha vært et lite sjokk å få vite at dere skal få en gutt når dere har vært så innstilt på jente Selv om dere er vant til jente, kommer dere garantert til å komme raskt inn i det med lillebror også Husker da jeg hadde gutt og fikk jente, det var en bitteliten overgang, men den var overraskende liten. Gutter og jenter (etter min erfaring hvertfall) er veldig like som babyer og små barn, det er når de blir 2 år + kanskje at man ser mer forskjeller bortsett fra klærne. Før det tenker jeg mye er kleskode og personlighet. Så dette kommer dere begge til å håndtere helt strålende!
Mine to har to år mellom seg (gutt og jente før lillebror) og jeg tror de kommer til å få et godt forhold fremover. Akkurat nå er det mye krangling, men det tror jeg for vår del handler om at lillesøster er en tøffere type enn storebror, og at de møtes litt på "midten". Jeg ser stebarna har en annen "relasjon". Der er jenta eldst (nesten 4 år forskjell) og hun er den dominerende. Forholdet der er derfor mer definert enn med mine to, hvor aldersforskjellen er tettere og jenta yngst. Jenter modnes som regel tidligere, så jeg tipper at dine to kommer til å få det helt supert sammen i oppveksten og som voksne Vet ikke om jeg klarte å forklare meg godt nok?
Hei.Hvordan går det med deg, ConCon?
Hei.
Joda går bra men sitter på overtid nå iforhold til britisk termin (som var i går) så er rimelig lei og vil gjerne ha lillebror ut så snart som mulig
Krysser fingrene for at noe skjer snart, og da blir det så klart oppdatering i dagboka
Håper alt er bra der også
Hahaha ja ikke sant. Tida har gått fort. Men som vanlig så har de siste ukene gått sakteHerlighet, overtid allerede? Ble ikke du gravid i forrige uke? Hehe.
Håper lillebror kommer ut og hilser på snart! Masse lykke til
Oi, det svangerskapet gikk fortHei.
Joda går bra men sitter på overtid nå iforhold til britisk termin (som var i går) så er rimelig lei og vil gjerne ha lillebror ut så snart som mulig
Krysser fingrene for at noe skjer snart, og da blir det så klart oppdatering i dagboka
Håper alt er bra der også
Hei! Lillebror kom for 2 dager siden, over en uke på overtid.Hvordan går det med dere, ConCon?