Andpusten

Momme

Elsker forumet
❤Januarlykke 2022❤
Junibollene 2023
Jeg har egentlig ganske god kondis, og har trent mye kondisjon før jeg ble gravid. Nå blir jeg tidvis andpusten bare av å gå tur med hundene på flatmark eller av å gå opp trappa..... Veldig merkelig! Noen som merker at pusten er dårligere om dagen?

Åh, godt å høre at ei som er i god form sliter med det samme! Tåler ingenting om dagen! Håper og tror det skal gå seg litt til når kvalmen har blitt bedre. Da skal jeg gjøre en innsats for det selv i hvert fall! :)

Tror oksygenopptaket blir litt påvirka under graviditeten :) jeg puster og peser som en stranda hval eller noe.. Blir spennende å traske pesende rundt i fjellet på jakt de neste dagene :P

Haha kjenner på den med dårligere kondis nå enn før jeg ble gravid :p puster og peser for ingenting nå..

Jeg har merka at jeg blir mer anpusten opp trappene til kontoret på jobb enn jeg pleier :p går 4 etasjer opp, men pleier ikke pese så mye som jeg gjør nå! Er også normalt sett i god form :)

Godt å høre at vi er flere! Hehe.. Uff. Gikk akkurat en liten tur rundt byggefeltet med samboeren min, og mot slutten måtte jeg stoppe å gå dersom jeg skulle klare å prate! :-P

Godt å høre at vi er flere! Hehe.. Uff. Gikk akkurat en liten tur rundt byggefeltet med samboeren min, og mot slutten måtte jeg stoppe å gå dersom jeg skulle klare å prate! :p

Haha :) Tror det har noe med at blodmengden vår øker nå! Kan bare ikke huske det var så ille sist ;)

Tror oksygenopptaket blir litt påvirka under graviditeten :) jeg puster og peser som en stranda hval eller noe.. Blir spennende å traske pesende rundt i fjellet på jakt de neste dagene :p
Hehe, uff! Det kan jo bli interessant!;-) Krysser fingrene for at du ikke skremmer vekk alt byttet med pesingen! Men sprekt gjort, jeg har nok med 10 minuttersturer på byggefeltet om dagen :-p Kos deg på jakt! :-)

Haha :) Tror det har noe med at blodmengden vår øker nå! Kan bare ikke huske det var så ille sist ;)
Ja, det leste jeg også! Noe er det ihvertfall som skjer i denne kroppen, for dette er faktisk skikkelig ille! Haha ;-)

Jeg er også i ok form og jeg blir skikkelig andpusten, sa det til legen og han sa at det er normalt :) Føler meg som en hval når jeg løper.

Jeg har merka at jeg blir mer anpusten opp trappene til kontoret på jobb enn jeg pleier :p går 4 etasjer opp, men pleier ikke pese så mye som jeg gjør nå! Er også normalt sett i god form :)
Du må nok be arbeidsplassen din om å tilrettelegge ved å gå til anskaffelse av heis snart! Eventuelt bytte jobb; krav nr. 1 - arbeidsplass på bakkeplan ;-)

Jeg er også i ok form og jeg blir skikkelig andpusten, sa det til legen og han sa at det er normalt :) Føler meg som en hval når jeg løper.
Godt å få bekreftet at det er normalt! Jeg har jo sett at mine høygravide venninner har strevd litt med pusten

jepp, den er mye verre:P og jeg skal være med på triatlon på søndag :O leste at d var vanlig til gravide :)

Back
Topp