Jeg har egentlig ganske god kondis, og har trent mye kondisjon før jeg ble gravid. Nå blir jeg tidvis andpusten bare av å gå tur med hundene på flatmark eller av å gå opp trappa..... Veldig merkelig! Noen som merker at pusten er dårligere om dagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Godt å høre at vi er flere! Hehe.. Uff. Gikk akkurat en liten tur rundt byggefeltet med samboeren min, og mot slutten måtte jeg stoppe å gå dersom jeg skulle klare å prate!![]()
Hehe, uff! Det kan jo bli interessant!;-) Krysser fingrene for at du ikke skremmer vekk alt byttet med pesingen! Men sprekt gjort, jeg har nok med 10 minuttersturer på byggefeltet om dagenTror oksygenopptaket blir litt påvirka under graviditetenjeg puster og peser som en stranda hval eller noe.. Blir spennende å traske pesende rundt i fjellet på jakt de neste dagene
![]()
Ja, det leste jeg også! Noe er det ihvertfall som skjer i denne kroppen, for dette er faktisk skikkelig ille! Haha ;-)HahaTror det har noe med at blodmengden vår øker nå! Kan bare ikke huske det var så ille sist
![]()
Haha! Herlig å føle seg så sprek og full av energi!! ;-)Merkes her også. Peser som en hund i solsteiken etter å ha gått opp trappene![]()
Du må nok be arbeidsplassen din om å tilrettelegge ved å gå til anskaffelse av heis snart! Eventuelt bytte jobb; krav nr. 1 - arbeidsplass på bakkeplan ;-)Jeg har merka at jeg blir mer anpusten opp trappene til kontoret på jobb enn jeg pleiergår 4 etasjer opp, men pleier ikke pese så mye som jeg gjør nå! Er også normalt sett i god form
![]()
Godt å få bekreftet at det er normalt! Jeg har jo sett at mine høygravide venninner har strevd litt med pustenJeg er også i ok form og jeg blir skikkelig andpusten, sa det til legen og han sa at det er normaltFøler meg som en hval når jeg løper.
, men jeg ante ikke at man ble så tungpustet allerede 9 uker ut i svangerskapetGodt å få bekreftet at det er normalt! Jeg har jo sett at mine høygravide venninner har strevd litt med pusten
Du må nok be arbeidsplassen din om å tilrettelegge ved å gå til anskaffelse av heis snart! Eventuelt bytte jobb; krav nr. 1 - arbeidsplass på bakkeplan ;-)
Hehe! Okei! Ja, har nok godt av trimmen, men akkurat nå hørtes det ut som tortur!Vi har heismen jeg tar den ikke pga jeg mener jeg har godt av trimmen
![]()
Oi! Wow! Triatlon, send meg litt av den energien der er du grei!! :-Djepp, den er mye verreog jeg skal være med på triatlon på søndag :O leste at d var vanlig til gravide
![]()