Andpusten

Ja definitivt, men usikker på om det er fordi jeg nesten ikke har rørt på meg det siste halve året;)

Jeg og, til tross for at jeg går flere turer enn Før så kondis burde være bedre, men blir mer Andpusten for hver tur og bruker tydeligvis kortere tid :)

Har ikke merket noe til dårligere kondis før, men denne uka har jeg kjent meg skikkelig sliten på trening. Er det småen, eller er det dere som påvirker meg mentalt, tro...? :p Jeg tror jeg må prøve å holde treningen igang gjennom sommerferien, ellers blir det nok tøft til høsten!

Har ikke merket noe til dårligere kondis før, men denne uka har jeg kjent meg skikkelig sliten på trening. Er det småen, eller er det dere som påvirker meg mentalt, tro...? :p Jeg tror jeg må prøve å holde treningen igang gjennom sommerferien, ellers blir det nok tøft til høsten!
Hehe det er nok småen :p
Den vokser å alt annet blir presset oppover :p

Jeg puster og peser som bare det så fort det blir litt raskere tempo på gangen, eller det kommer en liten bakke. :p

Jepp vaært det lenge

Jepp

Ja!! Blir anpusten av å synge nattasang til gutten min! Prøver å være flink å komme meg på sykkel et par ganger i uka, for å holde kondisen litt! Men nå begynner magen å bli i veien når jeg skal sykle. Dulter liksom borti magen for hver gang jeg kommer opp med knærne. Ubehagelig :S

Back
Topp