Anbefalinger jordmor?

Tops

Blir kjent med forumet
Augustlykke 2015
Er det noen som kan anbefale en god jordmor i Sandnesområdet?

I forrige svangerskap gikk jeg kun til lege, men etter første svangerskapskontroll hos ny lege har jeg bestemt meg for at jeg hovedsakelig vil gå til jordmor. Det er vel slik at man kan gå til begge, men at man får maks nikontroller totalt? Hvordan fordeler man det da?

Jeg gikk på helsestasjonen i Sandnes:) husker ikke hva jm het men va veldig greit der :) regner me at jeg går samme plass denne gangen og:) kjekkere hos jm en lege:p

Er det noen som kan anbefale en god jordmor i Sandnesområdet?

I forrige svangerskap gikk jeg kun til lege, men etter første svangerskapskontroll hos ny lege har jeg bestemt meg for at jeg hovedsakelig vil gå til jordmor. Det er vel slik at man kan gå til begge, men at man får maks nikontroller totalt? Hvordan fordeler man det da?
Her er det slik at man sokner til spesifikke helsestasjoner utifra hvor hvor i kommunen man bor....Så vi kan egentlig ikke velge fritt. Men vi kan ønske oss jordmor innenfor den helsestasjonen man tilhører da:)

Jeg har fått timer hos jordmora som jobber hos Braut. Har ikke vært hos henne enda så vet ikke hvordan hun er. Har første time neste uke. Usikker på om jeg skal gå der mer enn den ene timen da jeg må til kontroller med UL enten hos Braut eller på sykehuset annenhver uke fremover.

Har eneggede tvillinger med felles morkake så de følger nøye med med tanke på TTTS.

Tusen takk, dere! Er forskjellen på privat og offentlig at man ved privat tar kontroll hos jordmor i tillegg til de ni kontrollene hos lege?

Du betaler hoss privat å du får somregel ul hver gang der og god oppfølging :-)

Back
Topp