Anbefalinger for gravide

Du får begynne å ha med en tom boks og fylle den med vann eller noe saft, kanskje det vil smake bedre? :hilarious:
Nei uff, smaken sitter igjen i boksen, så det blir enda verre :dead: :Heartred Haha
 
  • Haha
Reactions: Tia
En liten boks redbull er jo godt innenfor anbefalningene da :love017 Eller drikke du annen koffein også?
Drakk 1-3 dl red bull daglig de første to ukene, men nå har jeg fått såpass avsmak, at det maks går ned noen slurker i løpet av dagen.

Drikker ikke kaffe eller brus med koffein, så eneste koffeinen er de eventuelle dråpene med red bull og kanskje en sjokoladebit :knegg: så lite koffein har jeg ikke fått i meg siden jeg var barn!
 
Drakk 1-3 dl red bull daglig de første to ukene, men nå har jeg fått såpass avsmak, at det maks går ned noen slurker i løpet av dagen.

Drikker ikke kaffe eller brus med koffein, så eneste koffeinen er de eventuelle dråpene med red bull og kanskje en sjokoladebit :knegg: så lite koffein har jeg ikke fått i meg siden jeg var barn!
Et under at du får dagene til å gå rundt :laughing002
 
Et under at du får dagene til å gå rundt :laughing002
Hvem har sagt at dagene går rundt?! :knegg: Uten hjemmekontor og søvn på dagen hadde ingenting gått. Skal på kontoret fysisk i morgen og har gruet meg hele helgen - det er så tøft. Gleder meg til dagen er over!
 
Hvem har sagt at dagene går rundt?! :knegg: Uten hjemmekontor og søvn på dagen hadde ingenting gått. Skal på kontoret fysisk i morgen og har gruet meg hele helgen - det er så tøft. Gleder meg til dagen er over!
Uff, kjenner følelsen!! Masse lykke til i morgen! :joyful:
 
Off - ja godt med mulighet for hjemmekontor da! Må ty endel til det selv for våkner så mye om nettene :dead:
Uff.. Føler med deg!

Våknet i natt rundt kl 2 med store smerter, som var strekning av livmor og desperat sult, så var våken en time for å prøve å gå på do og spise, i håp om at det skulle gi seg. Sov derfor til kl 8 - så takk oven for hjemmekontor. Å stå opp 6 hadde vært forferdelig :sad010:Heartred

Men er veldig privilegert som kan ha hjemmekontor da, vet veldig mange ikke har muligheten engang :Heartred
 
Uff.. Føler med deg!

Våknet i natt rundt kl 2 med store smerter, som var strekning av livmor og desperat sult, så var våken en time for å prøve å gå på do og spise, i håp om at det skulle gi seg. Sov derfor til kl 8 - så takk oven for hjemmekontor. Å stå opp 6 hadde vært forferdelig :sad010:Heartred

Men er veldig privilegert som kan ha hjemmekontor da, vet veldig mange ikke har muligheten engang :Heartred
Kjenner igjen å våkne midt på natten av skikkelig smerter og sult altså!
Jobbet i helse jeg, så her er det bare å stå på. Spent på hvor lenge jeg holder ut med all den tunge løftingen og gåingen :wideyed:
 
Kjenner igjen å våkne midt på natten av skikkelig smerter og sult altså!
Jobbet i helse jeg, så her er det bare å stå på. Spent på hvor lenge jeg holder ut med all den tunge løftingen og gåingen :wideyed:
Uff stakkars. Du får holde ut, men ikke vær redd for å bli sykemeldt om det er til det beste for deg og lille :Heartred
 
Uff stakkars. Du får holde ut, men ikke vær redd for å bli sykemeldt om det er til det beste for deg og lille :Heartred
Ja. Jeg får prøve på det! Nei, det er jo det da. Men det sitter litt langt inne kjenner jeg.
Kan få noe tilrettelagt også, men får se hvordan det går :Heartred
 
Kom forresten over at man ikke må bruke kremer med retinoider (anti-aging) som gravid, har nemlig en øyekrem jeg har brukt med det :bored:
Syns hudpleie er en jungel å finne ut av mtp graviditet og evt amming :bookworm: har en retinol stående i kjøleskapet her, men faset gradvis ut i løpet av prøverperioden. Den går nok i søpla etterhvert når jeg er kommet lenger og har sett huleboern på UL.
 
Så glad for dette tipset! Jeg er litt for glad i salami i perioder, og det var noe av det første jeg spiste etter sist graviditet :laughing002
Kan man steke salamien først, trodde det :nailbiting:

Elsker spekemat og kommer til å lage pizza med spekeskinke, er vel ok?:rabbit
 
Back
Topp