Anbefalinger for gravide

Er det i det hele tatt noen teer vi kan drikke? Isåfall hvilke?:whacky011

Det er veldig lett å bare tenke at det lille her kan da ikke være såå farlig?! Men jeg på min side har hatt MA og SA før, og jeg vet at hvis det hadde skjedd igjen nå, så hadde jeg klandret meg selv for alle de små tingene jeg ikke tok alvorlig nok. Så jeg vil heller være på den trygge siden :Heartred
Også er det fint når vi kan tipse hverandre om trygge matvarer og drikker! :D
Jeg aner ikke hvilke som er trygge, så jeg har bare innsett at jeg må holde meg unna. For min egen del. Jeg er nok som deg, som hadde tenkt på alle de små tingene og ligget våken om natten og grublet. Så det er ikke verdt det for min del. :dead:

Er supert med tips og litt input fra andre omkring slike temaer. Kan føles overveldende å stå i dette helt alene. :shy:

Er det i det hele tatt noen teer vi kan drikke? Isåfall hvilke?:whacky011

Det er veldig lett å bare tenke at det lille her kan da ikke være såå farlig?! Men jeg på min side har hatt MA og SA før, og jeg vet at hvis det hadde skjedd igjen nå, så hadde jeg klandret meg selv for alle de små tingene jeg ikke tok alvorlig nok. Så jeg vil heller være på den trygge siden :Heartred
Også er det fint når vi kan tipse hverandre om trygge matvarer og drikker! :D
Jeg er så forvirra selv nå. Jeg fikk inntrykk av at frukt og bærteer skulle være ok. Men nå er jeg usikker. Skal si ifra om jeg finner noe hvor innholdslista er innenfor anbefalinger :)

Kom forresten over at man ikke må bruke kremer med retinoider (anti-aging) som gravid, har nemlig en øyekrem jeg har brukt med det :bored:

Jeg kjøpte den på REMA forleden, tenkte at nå vet i hvert fall kassadamen at jeg er gravid :laughing002
haha :joyful: Ser den!

Tenker jeg også, og når man kjøper Cola uten koffein :hilarious:
Det med den colaen er vanskelig for meg altså.. Jeg drikker en del cola zero på jobb, og har nå kuttet ned, men kjøper den uten koffein. Jeg bare går og venter på og få en kommentar fra en kollega :knegg:

haha :joyful: Ser den!

Det med den colaen er vanskelig for meg altså.. Jeg drikker en del cola zero på jobb, og har nå kuttet ned, men kjøper den uten koffein. Jeg bare går og venter på og få en kommentar fra en kollega :knegg:
Haha jeg har drukket myyyye kaffe på jobb! Skole=mye koffein:laughing021 Men ingen har merket at det er vann i koppen min enda :hilarious:

Jeg går kjøpe meg en sånn termokopp med lokk! Da er i alle fall kaffeproblematikken under kontroll :laughing002
Verre for meg som før drakk mye red bull..... har en 0,25 som jeg drikker over 2-3 dager nå, og det fungerer - men det smaker jo kattepiss plutselig nå (7+0) :laughing002

Back
Topp