Dere som er mer inne i det enn meg, kan vi spise Servelat? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må steike servelaten først. Men ikke så om så rått.Dere som er mer inne i det enn meg, kan vi spise Servelat?![]()
Ja, men må være nyåpnet og godt innenfor holdbarhetsdatoenDere som er mer inne i det enn meg, kan vi spise Servelat?![]()
Jeg aner ikke hvilke som er trygge, så jeg har bare innsett at jeg må holde meg unna. For min egen del. Jeg er nok som deg, som hadde tenkt på alle de små tingene og ligget våken om natten og grublet. Så det er ikke verdt det for min del.Er det i det hele tatt noen teer vi kan drikke? Isåfall hvilke?
Det er veldig lett å bare tenke at det lille her kan da ikke være såå farlig?! Men jeg på min side har hatt MA og SA før, og jeg vet at hvis det hadde skjedd igjen nå, så hadde jeg klandret meg selv for alle de små tingene jeg ikke tok alvorlig nok. Så jeg vil heller være på den trygge siden
Også er det fint når vi kan tipse hverandre om trygge matvarer og drikker!![]()
Jeg er så forvirra selv nå. Jeg fikk inntrykk av at frukt og bærteer skulle være ok. Men nå er jeg usikker. Skal si ifra om jeg finner noe hvor innholdslista er innenfor anbefalingerEr det i det hele tatt noen teer vi kan drikke? Isåfall hvilke?
Det er veldig lett å bare tenke at det lille her kan da ikke være såå farlig?! Men jeg på min side har hatt MA og SA før, og jeg vet at hvis det hadde skjedd igjen nå, så hadde jeg klandret meg selv for alle de små tingene jeg ikke tok alvorlig nok. Så jeg vil heller være på den trygge siden
Også er det fint når vi kan tipse hverandre om trygge matvarer og drikker!![]()
Så glad for dette tipset! Jeg er litt for glad i salami i perioder, og det var noe av det første jeg spiste etter sist graviditetJeg husker vi fant en salami som var gravidtrygg sist, var vell denne Grillstad fersk salami.
Vis vedlegget 418829
Kan svare på at jeg kjøpte den i går og syns den smakte godt! Ganske lik vanlig salami!Så glad for dette tipset! Jeg er litt for glad i salami i perioder, og det var noe av det første jeg spiste etter sist graviditet![]()
Herlig! Da skal jeg se etter den i morgen. Hvor får man kjøpt den? Over alt?Kan svare på at jeg kjøpte den i går og syns den smakte godt! Ganske lik vanlig salami!
Jeg kjøpte den på obs vertfallHerlig! Da skal jeg se etter den i morgen. Hvor får man kjøpt den? Over alt?
Takk! da blir det en tur dit om ikke jeg finner den litt nærmere hjemmeJeg kjøpte den på obs vertfall
Vanlige butikker har den, Rema 1000, Kiwi etcTakk! da blir det en tur dit om ikke jeg finner den litt nærmere hjemme![]()
Jeg kjøpte den på REMA forleden, tenkte at nå vet i hvert fall kassadamen at jeg er gravidVanlige butikker har den, Rema 1000, Kiwi etc![]()
Tenker jeg også, og når man kjøper Cola uten koffeinJeg kjøpte den på REMA forleden, tenkte at nå vet i hvert fall kassadamen at jeg er gravid![]()
hahaJeg kjøpte den på REMA forleden, tenkte at nå vet i hvert fall kassadamen at jeg er gravid![]()
Det med den colaen er vanskelig for meg altså.. Jeg drikker en del cola zero på jobb, og har nå kuttet ned, men kjøper den uten koffein. Jeg bare går og venter på og få en kommentar fra en kollegaTenker jeg også, og når man kjøper Cola uten koffein![]()
Haha jeg har drukket myyyye kaffe på jobb! Skole=mye koffeinhahaSer den!
Det med den colaen er vanskelig for meg altså.. Jeg drikker en del cola zero på jobb, og har nå kuttet ned, men kjøper den uten koffein. Jeg bare går og venter på og få en kommentar fra en kollega![]()
Jeg går kjøpe meg en sånn termokopp med lokk! Da er i alle fall kaffeproblematikken under kontrollHaha jeg har drukket myyyye kaffe på jobb! Skole=mye koffeinMen ingen har merket at det er vann i koppen min enda
![]()
Det var et smart forslag, det skal jeg brukeJeg går kjøpe meg en sånn termokopp med lokk! Da er i alle fall kaffeproblematikken under kontroll![]()
Verre for meg som før drakk mye red bull..... har en 0,25 som jeg drikker over 2-3 dager nå, og det fungerer - men det smaker jo kattepiss plutselig nå (7+0)Jeg går kjøpe meg en sånn termokopp med lokk! Da er i alle fall kaffeproblematikken under kontroll![]()
hahahaVerre for meg som før drakk mye red bull..... har en 0,25 som jeg drikker over 2-3 dager nå, og det fungerer - men det smaker jo kattepiss plutselig nå (7+0)![]()