Helse-Norge har kommet med anbefalinger om at også gravide i 2. og 3. trimester burde ta 4. dose av koronavaksinen. Kanskje ikke så mange som har fått det med seg, så poster det her. https://www.helsenorge.no/koronavirus/koronavaksine/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker det samme!Kjenner jeg ikke tar sjansen på vaksinen når jeg er gravid jeg…. Bare jeg som er litt skeptisk? Jeg har hatt covid to ganger, er vaksinert også, men kommer ikke til å vaksinere meg så lenge jeg er gravid. Jeg er absolutt ikke vaksinemotstander, men hvor mange vaksiner skal man egentlig gå igjennom?
Datteren min på 15 år fikk også forstyrret syklus etter vaksinen. Hun tok bare 1 da det var anbefalt for de. Hadde jeg visst det så hadde jeg aldri latt døtrene mine ta de.. men de ville det jo selv også.. ikke enkelt det der. Så kommer ikke til å ta flere doser med covidvaksine her heller..Tenker det samme!
Har 2 doser og hatt covid 2 ganger.
Men ønsker ikke flere doser.
De to dosene tullet mye med syklusen min, det var ekkelt synes jeg. Ønsker ikke flere.
Holder med influensavaksinen for meg
Absolutt ikke bare du som er skeptisk. Har 2 doser selv,og ble så utrolig syk av de i flere dager. Gjennomgått korona 2 ganger, og ble bare småforkjølet. Tørr ikke å utsette meg for flere. Og et ufødt barn.det tørr jeg ikke. Og nei. Ingen vaksinemotstander. Jeg og ungene har baenevaksinene. Men dette tar aldri slitt.Kjenner jeg ikke tar sjansen på vaksinen når jeg er gravid jeg…. Bare jeg som er litt skeptisk? Jeg har hatt covid to ganger, er vaksinert også, men kommer ikke til å vaksinere meg så lenge jeg er gravid. Jeg er absolutt ikke vaksinemotstander, men hvor mange vaksiner skal man egentlig gå igjennom?
Har aldri tatt influensavaksinen noen gang jeg, kommer heller ikke til å begynne med det nå. Kan ikke komme på at jeg noen gang har hatt influensa heller.. hver og en skal få gjøre hva en ønsker. Men jeg velger å ikke gjøre det så lenge jeg er gravid.Kommer ikke til å ta verken korona eller influensa vaksinen som gravid her. Ble dårligere for hver dose jeg tok av koronavaksinen, så det blir ikke aktuelt noen gang her med flere enn 2 doser.. har gjennomgått korona 1 gang etter vaksinene.
Akkurat samme som meg! Jeg kommer nok til å ta den hvis det er anbefalt!Jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre.. har 3 vaksiner og hadde covid i februar.. har ikke veldig lyst på en 4. dose, men dersom det er anbefalingen så kjenner jeg litt på det..
Men influensavaksinen skal jeg ta på fredag.
Støtter dette. Kan bli skummelt om mange dropper den fordi det ble litt bivirkninger sist gang.Jeg synes også vaksinen var litt ekkel å ta, litt fordi det var så mye snakk om den, og så mange skeptikere som tok så stor plass - og litt fordi jeg også fikk en del bivirkninger. Men jeg velger å stole på at helsemyndighetene, som vet mer enn meg, har veid fordelene mot ulempene når de kommer med en sånn anbefaling.