Jeg hadde definitivt tatt den hadde jeg ikke hatt så sterke bivirkninger og det er som du sier: vi ble ikke dårligere nettopp pga vaksinen fordi den virker Er bare ikke gira på å klø meg i hjel og proppe i meg mye allergimedisin nå som jeg er gravid OM jeg skulle få enda værre elveblest Skal vurdere det på nytt når ungen er ute tenker jegDere som skriver at dere har hatt vaksinen og blitt mer dårlig av den enn dere ble av covid-sykdom - tenker dere ikke at dere var beskyttet av vaksinen da dere ble syke da? Vaksinen gir jo veldig god beskyttelse mot nettopp alvorlig sykdom, så det kan jo meget godt være at dere ville blitt mye sykere hvis det ikke var for at dere allerede var vaksinert.
Jeg synes også vaksinen var litt ekkel å ta, litt fordi det var så mye snakk om den, og så mange skeptikere som tok så stor plass - og litt fordi jeg også fikk en del bivirkninger. Men jeg velger å stole på at helsemyndighetene, som vet mer enn meg, har veid fordelene mot ulempene når de kommer med en sånn anbefaling.