Anbefaling innesko bhg?

Aaavinter

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Junispirene24❤️
Hei.

noen som har gode tips til innesko til bhg til en 3 åring?

vi har likt melton sine godt på små barn avd men de er nå for små og funker ikke lenger så vi må finne noe annet men jeg sliter med å finne noen jeg tror passer bra til bhg innesko.

tips til hva dere er fornøyd med?

Hei.

vi har likt melton sine godt på små barn avd men de er nå for små og funker ikke lenger så vi må finne noe annet men jeg sliter med å finne noen jeg tror passer bra til bhg innesko.

Det er viktig for oss at det er en tøffel som han klarer å ta av og på selv. Vi har tøfler fra superfit. Lett og nett tøffel som er grei å ta av og på selv. De er store i størrelse, vi bruker en størrelse mindre i disse enn andre sko. :)
Gutten min har smal for og høy vrist. For bredere føtter synes jeg ponni sine tøfler ser fine ut, men de kunne sikkert passe til en smalere for også :)

Last edited:
Hei.

Sandaler! Min snart 5 åring blir kjempe svett på bena. Brukte melton til de ikke passet lenger og gikk så over på sandaler. Det er luftig og er gode å gå med. 95% av barna på avdelingen bruker sandaler nå. Gjerne på tilbud nå på høsten også ☺️

Jeg er ikke så for dette innesko opplegget i barnehage og skoler, det er viktig for barna å få bruke føttene for å bygge muskulatur. Så jeg har på alle mine brukt skinntøfler fra enfant, de er myke og må bruke føttene sine, men samtid en bitte liten såle som kan beskytte de om de må ut i full fart :)

Jeg har brukt alt fra sandaler til tøfler til barna i bhg. Eller div kjøpt til dem, hvor de kun har blitt stående på plassen i garderoben til "pynt" og aldri brukt. Bhg minner oss på hvert år på foreldremøtet at barna må ha innesko/tøfler i bhg i tilfelle brannalarmen går og til brannvernuken de har 1 gang på høst og vår. Da øver de på hva de skal gjøre om brannalarmen går. Og er kun på disse dagene jeg opplever at de bruker sko inne. Så hat opplevd å måtte kjøpe tøfler 2 ganger i året som blir brukt gjerne 2 ganger når de øver på brannalarmen.

Jeg har brukt alt fra sandaler til tøfler til barna i bhg. Eller div kjøpt til dem, hvor de kun har blitt stående på plassen i garderoben til "pynt" og aldri brukt. Bhg minner oss på hvert år på foreldremøtet at barna må ha innesko/tøfler i bhg i tilfelle brannalarmen går og til brannvernuken de har 1 gang på høst og vår. Da øver de på hva de skal gjøre om brannalarmen går. Og er kun på disse dagene jeg opplever at de bruker sko inne. Så hat opplevd å måtte kjøpe tøfler 2 ganger i året som blir brukt gjerne 2 ganger når de øver på brannalarmen.

skjønner det er kjipt å kjøpe inn da:-) i bhg hos oss er det også ganske gulvkaldt så barna bruker de ganske fast hver dag:-)

Jeg er så glad for at vi slipper det der, så mye bedre for beina dems å gå uten..

det at dersom bgh brenner holder ikke for meg. Skjer det så kan barna gå ut på sokkelesten det er i tilfelle så unntak det brenner at det ikke er noen problem om de blir kalde og våte. Bgh pleier jo ikke å brenne

det at dersom bgh brenner holder ikke for meg. Skjer det så kan barna gå ut på sokkelesten det er i tilfelle så unntak det brenner at det ikke er noen problem om de blir kalde og våte. Bgh pleier jo ikke å brenne

enig. Blir litt som å ha bevæpnet vakt i butikkene i tilfelle ran :p

Liker hvordan halvparten av svarene på spørsmål om anbefaling av innesko går på at folk mener det et feil av bhg å bruke innesko/tøfler på barna :hilarious:

Nå er det bare sånn at enkelte ikke vil at deres 1-åringen skal gå ut i bare sokker i -20 grader i tilfelle brann.. Huset mitt pleier ikke brenne det heller, men jeg er gjerne litt forberedt hvis det skulle skje:)

Nå er det bare sånn at enkelte ikke vil at deres 1-åringen skal gå ut i bare sokker i -20 grader i tilfelle brann.. Huset mitt pleier ikke brenne det heller, men jeg er gjerne litt forberedt hvis det skulle skje:)
Så dere har innesko hjemme også (eller på natta), sånn i tilfelle? :p neida, klarte bare ikke å dy meg :hilarious:
Hos oss er det av sjeldenthetene at vi har det så kaldt som det, hender et par ganger ila vinteren at det er minus 10, kaaaanskje minus 15 i aller verste fall:shy:

Ikke sant, i tillegg hyler gjerne barn uten sko om vi lå ut pga brannvarsler piper Og nei vi kan ikke bære alle barna

Så dere har innesko hjemme også (eller på natta), sånn i tilfelle? :p neida, klarte bare ikke å dy meg :hilarious:
Hos oss er det av sjeldenthetene at vi har det så kaldt som det, hender et par ganger ila vinteren at det er minus 10, kaaaanskje minus 15 i aller verste fall:shy:
Man klarer gjerne å bære ut ett, to og tre barn da hjemme ol det brenner

Man klarer gjerne å bære ut ett, to og tre barn da hjemme ol det brenner
Jeg hadde ikke klart å bære med meg tre barn på en gang (har bare to da, og med adrenalin så hadde det vel gått, ikke ellers) :p ikke hadde jeg etterlatt noen heller, da hadde jeg dratt med meg et teppe og lagt på bakken eller noe :)

Ja ja, her sover selvfølgelig barna med sko:hilarious: Neida, men jeg kan godt gå ut og bære barna mine over snøen uten sko, men aldri om jeg lar barnet gjøre det samme. Sjansen er jo liten for brann i barnehagen, men man kan jo ikke si at det aldri kommer til å skje. -10 med litt vind gir mange effektive kuldegrader, og hvis man da plusser på våte bare barneføtter.. Nei, takk:dead:

Back
Topp