Anbefaling innesko bhg?

Ja ja, her sover selvfølgelig barna med sko:hilarious: Neida, men jeg kan godt gå ut og bære barna mine over snøen uten sko, men aldri om jeg lar barnet gjøre det samme. Sjansen er jo liten for brann i barnehagen, men man kan jo ikke si at det aldri kommer til å skje. -10 med litt vind gir mange effektive kuldegrader, og hvis man da plusser på våte bare barneføtter.. Nei, takk:dead:
Nå vet jeg ikke hvor mange barn du har, og jeg ser for meg at jeg med adrenalin hadde klart å bære begge våre med meg. Men hva da hvis man har tre eller fire barn f.eks?:)

Nei, man skal aldri si aldri. Brann er noe jeg er livredd for å oppleve :nailbiting:

skjønner det er kjipt å kjøpe inn da:) i bhg hos oss er det også ganske gulvkaldt så barna bruker de ganske fast hver dag:)
Her er de heldige at de har varme i gulvet så vi trenger strengt tatt ikke innesko pga kalde gulv. Bhg skrev det opp på listen over anbefalte ting å ha i bhg når barna begynte i bhg, og nevner det på foreldremøtene at barna må ha det til brannøvelser. Ped.leder sa på foreldremøtet nå at vi brannøvelsene hos den er i uke 38, ellers i året kommer ikke bhg til evt å brenne siden ingen har innesko da. Mine barn foretrekker å leke uten sko inne da de blir så varme i føttene. Men smak og behag.

For oss funker sandaler best om de skal bruke sko inne siden de blir så varme men sjelden det blir brukt.

Liker hvordan halvparten av svarene på spørsmål om anbefaling av innesko går på at folk mener det et feil av bhg å bruke innesko/tøfler på barna :hilarious:
Haha

ja jeg tenkte det samme:) men bår det sporer av på diskusjoner kan det være litt spennende diskusjoner også:happy

jaja,That’s forum life i guess:laughing025

Men setter pris på å ha fått noen svar på det opprinnelige spøramålet da, nå skal jeg bare ta mål av foten hennes igjen så blir det vell en løsning på innesko jungelen:happy:

Haha

ja jeg tenkte det samme:) men bår det sporer av på diskusjoner kan det være litt spennende diskusjoner også:happy

jaja,That’s forum life i guess:laughing025

Men setter pris på å ha fått noen svar på det opprinnelige spøramålet da, nå skal jeg bare ta mål av foten hennes igjen så blir det vell en løsning på innesko jungelen:happy:

Haha, så sant :D har nok vært skyld i avsporende diskusjoner mer enn èn gang sjøl :bag::hilarious::laughing005

Nå er det bare sånn at enkelte ikke vil at deres 1-åringen skal gå ut i bare sokker i -20 grader i tilfelle brann.. Huset mitt pleier ikke brenne det heller, men jeg er gjerne litt forberedt hvis det skulle skje:)

ser den men med mine barn så selv med tøfler tilgjenglig så hadde de fort endt med å gå ut uten sko, pga de elsker å ta av tøfler og sokker…

Nå vet jeg ikke hvor mange barn du har, og jeg ser for meg at jeg med adrenalin hadde klart å bære begge våre med meg. Men hva da hvis man har tre eller fire barn f.eks?:)

Nei, man skal aldri si aldri. Brann er noe jeg er livredd for å oppleve :nailbiting:

tenker dersom det brenner får jeg med barna mine ut har tre stk. om det blir uten sko så finner vi løsning på det i etterkant. Og jeg tror jeg hadde klart å slepe/ bære med meg alle tre. Står huset i brann så jobber du på

Back
Topp