...god shampoo og balsam for sensitiv hodebunn. Jeg klør meg halvt ihjel 
Håret mitt blir fort fett...
Håret mitt blir fort fett...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
er forresten penetraitt jeg har brukt https://www.blivakker.no/products/Sebastian?gclid=CPfLoaHgnsYCFWL2cgod02oJBgjg har brukt head and shoulder, sebastian professional (frisørshampo/balsam) og diverse andre fra frisøren, men ingenting har fungert sååå bra som sebastian sine! håret føles nydusja i flere dager og kløen forsvant. Kan ikke bruke noe "billig" butikk shampo lengre, da kommer kløa tilbake..
Samme med meg! Har prøvd utallige frisør sjampoer og diverse fra apoteket, men det eneste som hjelper på meg er head and shoulders! Bruker frisør balsam på tuppene og innbiller meg det er nokJeg er ekstremt sensitiv for shampo, tåler ingen før jeg begynner å klø og få skorper i hodebunnen.
Jeg har prøvd uttalige shampoen, uten parfyme, for sensitiv hodebunnen osv..
Den eneste jeg tåler er Head & shoulder! Det er veldig merkelig, jeg spurte en ganske kjent frisør om akkurat det her og han kunne fortelle meg at han hadde hørt om det tilfellet før.
Samme her og håret ble helt jævlig av den!Unngå for all del moroccan oil! Jeg har aldri reagert på noe i hele mitt liv, inkludert shampo fra rema til 7 kr flaska... Men moroccan oil ga meg kløe fra helv..