Anbefal en hunderase

Jeg har Yorkiemix. Hun røyter ikke, holder å børste en gang i uka, veier 2,5 kg... Hun går fint en time eller to på tur, jager ku og sau, jakter mus og ekorn (med varierende hell...) Hun er perfekt som hund for unger fra ca 6 år og oppover. Hun er terrier,hissig og med sterkt jaktinstinkt!!! Sta så inn i helv.... Men elsker folk og spesielt barn.
Du får si ifra hvis du skal ha kull;)

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Vil også anbefale Bichon Frise :) har selv to stk og de er fantastiske med barn :) Passe nysgjerrig på de minste, holder seg unna de mellomste og deres *gripetakogdraipelsenhender* og leker med de største ;)
I tillegg er de allergivennlige og røyter ikke i det hele tatt :) mine er på 5,5 og 7,5kg ca.
Får til vanlig rundt 1t tur hver dag (fordelt på 3ganger) pluss litt lengre turer på 1-3t noen ganger i uka :)

Vi har en golden retriever og en blanding av papillon og chihuahua. Syns begge passer god inn i vår familie i hvertfall:)
Har også hatt engelsk staff og langhåret collie, og kan anbefale de rasene også!

♥Termin 25.07.13-Prinsessa født 19/7-13♥

Jeg har en Chihuahua (som aldri har sittet i en veske før!). Han kan gå timesvis på tur, veldig aktiv OG kosete. Veldig snill med gutten min på 14 mnd, og vil alltid gi han en god "suss" og leke med han. Verdens beste hunderase etter min mening. Eneste negative er bjeffingen, men om du trener dem tidlig, kan bjeffingen bli kraftig redusert. Vi var litt dårlig på å trene han når vi fikk han.

Back
Topp