Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veskehund?Vi har en skikkelig gatemixVerdens herligste familiehund
Veier 15 kg, og er som en vanlig hund, ikke noe liten veskehund
Det er blanding av Border COllie, Gordon Setter og Cocker Spaniel.Verdens herligste, lydig, en kjempe flink turhund, trekker på ski, ingen bjeffing, herlig med ungene, lydig og rolig inne
![]()
Litt overinterssert i pinner, og er aktiv når vi er ute på tur, men aldri mer enn 10-15 meter fra familien når vi går, perfekt hund på alle måter.![]()
Veskehund?![]()
Heeeelt feil! De kan brukes til det alle andre kan brukes til!Hehe, ja sånne bittesmå hunder kaller jeg veskehunderAltså de kan ikke brukes til så mye annet enn kos
![]()
Da skal vi på terrier treff/ utstilling i november så da håper jeg vi kan hilse på mange forskjellige raser og eiere samt oppdrettere som vi kan få litt informasjon avLurt å sjekke ut aktivitetsnivå og stimuleringsnivå hos de ulike rasene, hva de opprinnelig stammer fra. Noen hunderaser bør jo få en del utfordringer på det rasen opprinnelig drev med sånn at de holder seg friske til sinns, i tillegg til at de har ulikt behov for aktivitet for å forhindre at de blir urolige inne. Vil anbefale å sjekke både på norsk kennelklubb, raseklubber og hos noen seriøse oppdrettere i de rasene du etter hvert blir mest nysgjerrig på.![]()
!!! Har ei venninne som driver med agility med sine chihuahuaerHeeeelt feil! De kan brukes til det alle andre kan brukes til!
Da skal vi på terrier treff/ utstilling i november så da håper jeg vi kan hilse på mange forskjellige raser og eiere samt oppdrettere som vi kan få litt informasjon avblir nok en terrier type♡
♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
Jepp.. Kjenner mange som gjør det!!! Har ei venninne som driver med agility med sine chihuahuaer
♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
Sist jeg hadde hund valgte jeg Heeeelt feil så har lært av mine feilVeldig lurt! Du kommer ikke til å angre på at du har gjort grundig research på forhånd. En hund som passer godt inn i familien er verdt tiden brukt på forhånd.![]()