Analsex

vist du føler for det så hvorfor ikke.eneste man bør være obs på før det har gått 6 uker er risikoen for bakterier.derfor anbefaler de å vente 6 uker.Analsex medfører seg mye mere bakterier en vanlig.
 
:laughing025
:O
Kan hende sambo hadde måtte flytte på hybel om han hadde mast om det ei uke etter fødsel...

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Har du lyst så kjør på, men bruk kondom og masse glid for å unngå bakterier :) jeg hadde aldri klart det en uke etterpå men jeg revna mye og bare tanken på å bæsje gjorde meg uvel så det ble bare andre aktiviteter på gubben og han var fornøyd med det, skulle bare mangle at han ikke viste forståelse da..

Tror ikke han skulle uttalt seg før han hadde revna kuken eller pungen og så fått beskjed om å stikke den inn i et trangt hull uka etter :p
 
Analsex?? Jeg fikk total forstoppelse etter fødselen fordi jeg var så redd for å gå på do, det ville ikke slått meg å prøve analsex engang (nå ville jeg ikke gjort det ellers heller, så det kan jo være annerledes for andre). Det tok åtte uker før jeg var i gang igjen, og da gjorde det vondt, så det ble en forsiktig start.

Bare gjør det DU har lyst til, og vær forsiktige hvis dere begynner tidlig (man blir vel anbefalt å vente seks uker).
 
Er det mulig? Du har akkurat båret fram barnet hans, og han tenker på sex. Det er et godt tegn at han er tiltrukket av deg, men han kan vel bruke hånda en stund framover? Og om du har lyst til å være med på moroa, kan man jo finne på andre ting enn absolutt å "dyppe'n" et sted.

Signerer denne.
 
Her ikke så mye som ymtet han om noe som helst på ukesvis - han forstod at jeg hadde annet å tenke på. Analsex er et ikke-tema her uansett, men OM det var aktuelt hadde det ikke gått en uke etter fødsel med hemoroider fra helvete. Nei, han mannen din trenger en real wakeup-call.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 
Hvis du har lyst så er det jo bare å prøve, bruke kondom og glidemiddel, og ikke minst ta det ROLIG. Men om du selv ikke føler deg klar, så lar du være.
 
Haha, måtte vise dette til mannen min!
Hans kommentar var "etter en fødsel lar du dama være i fred til hun føler seg klar!"

Jeg hadde aldeles ikke gitt etter på dette området så tidlig etter fødsel, det er jo lissom ikke uten grunn at de sier du burde vente 6 uker.
 
Det er kun en utgang...ingen inngang!

Men uansett, det skal gå på dine premisser ikke hans. Er det så ille så får han ta seg en runk...
 
Hvis du har lyst så er det jo bare å prøve, bruke kondom og glidemiddel, og ikke minst ta det ROLIG. Men om du selv ikke føler deg klar, så lar du være.


Signerer denne! Personlig så hadde ikke analsex vært et alternativ i noen som helst sammenheng, fordi det kan jeg virkelig ikke klare å like! Men om det er noe du ønsker, og føler du er klar for, så syns jeg bare du skal gjøre det... Men husk at du skal gjøre det fordi DU har lyst, ikke bare fordi han presser på og har så lyst på sex :)
 
Ikke ha sex dersom du ikke er klar for det selv, da vil du sitte igjen med en dårlig følelse!

Analsex er heller ikke for alle, og bør ikke gjøres dersom du ikke er komfortabel med det :) Men dersom du ønsker og prøve, så ta det i ditt tempo ;) Veldig viktig og være trygg på seg selv om partneren, være avslappet, bruk glidemiddel og ta det med ro :)
 
Er det bare meg som hadde en sær fødsel? Da mini var ute kjentes det ut som jeg hadde født henne analt. Bare et forsiktig klaps på rompa gjorde at jeg vred meg i smerte, sitting måtte foregå sidelengs og å gå på do var et sant helvete. Om noen hadde mast på meg om analsex (!!!) én uke etter fødsel, så hadde helsen hans stått i fare.
 
(Og jeg slapp å sy i det hele tatt)
 
Back
Topp