Analsex

Fødet for en uke siden og sydde noen pyntesting, lurer på hvor lang tid det tok for andre og ha sex igjen? Og om det kanskje er bedre med analsex i starten? Eller om det stammer det også? Har en samboer som er helt desperat og vil prøve analsex nå. Hva tror dere andre om det?
 
Det sies vel at det bør gå ca 6 uker etter fødsel, og at man bør bruke kondom om man fortsatt blør. Vi venta 6 uker og det var ikke helt behagelig, men jeg hadde sydd endel, så det har vel endel å si.
Har ikke anna å komme med enn at du bør ihvertfall ikke ha sex før du er klar for det bare fordi gubben er desperat. Kroppen din har vært gjennom litt av en påkjenning, og han burde ha såpass respekt for det at han overlever en stund uten sex.

Men bare så det er sagt, jeg liker ikke analsex uansett hvor lenge det er siden fødsel:p

Elsker appen <3
 
Analsex er forbudt her i huset, æsj.. Ellers signerer jeg det aleksing skriver..
 
Jeg hater å oppleve, høre om og lese om mas om sex.
Du liker ikke en gang analsex, da skal du ikke ha analsex. Slik er det bare.

Nei, hvis han er veldig desperat får han bare ta å nappe i'n selv.

Kroppen din har gått igjennom en FØDSEL. Du har sex når du er klar. Det er ikke noe å diskutere en gang.

Det er ikke verdens ende.
 
Er det mulig? Du har akkurat båret fram barnet hans, og han tenker på sex. Det er et godt tegn at han er tiltrukket av deg, men han kan vel bruke hånda en stund framover? Og om du har lyst til å være med på moroa, kan man jo finne på andre ting enn absolutt å "dyppe'n" et sted.
 
jeg hadde blitt rimelig forbanna om samboeren min hadde begyntå mase om sex EN UKE etter fødsel!? Nei, fy faen, da får han klare seg selv, spør du meg..
 
Vil du ikke ha sex, skal du ikke ha det. Herregud du har da nettopp født!

Vi hadde sex etter 3 uker. 100% mitt valg ;)
 
Fin fyr du har, må jeg si:eek::mad::oops::confused:
 
En uke etter fødsel klarte jeg såvidt å sette meg ned, å gå på do var et mareritt. Hadde mannen foreslått analsex tror jeg jeg hadde bedt ham om å flytte ut!

Vi hadde sex etter 8 uker.

Men for all del, har du lyst selv så kjør på ;)
 
jeg hadde blitt rimelig forbanna om samboeren min hadde begyntå mase om sex EN UKE etter fødsel!? Nei, fy faen, da får han klare seg selv, spør du meg..
Jeg og.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Du må ha sex hvis du vil det, ikke fordi han vil.

Men mange gjør det, så er jo bare å prøve. Er jo ikke farlig å ha sex, men bruk kondom og vær forsiktig.

Vi ventet i 5 uker, men var da veldig overklar :p Gikk helt fint
 
Ikke ha sex fordi gubben er desperat, det er din kropp og du har vært igjennom en stor påkjenning. Egentlig burde det være noe gubben din klarer å tenke selv uten å spørre en gang. Her er ikke analsex noe alternativ.
 
Min hadde fått beskjed om å gå å runke og ikke snakke til meg på ei uke....


Storebror aug 09
Lillebror ventes aug/sept 13
 
For å si det sånn så va sex det siste vi begge tenkte på 1 uke etter fødsel da e og sønnen vår måtte ligge 1 uke på nyfødtintensiven etter fødsel. Vi prøvde etter 5 uker men det var vondt (sydde kun pyntesting) så da ventet vi 1-2 uker til. Legen min sa at det va e som bestemte i senga om nårti vi sku ha sex.
 
:O
Kan hende sambo hadde måtte flytte på hybel om han hadde mast om det ei uke etter fødsel...

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
En uke etter fødsel klarte jeg såvidt å sette meg ned, å gå på do var et mareritt. Hadde mannen foreslått analsex tror jeg jeg hadde bedt ham om å flytte ut!

Vi hadde sex etter 8 uker.

Men for all del, har du lyst selv så kjør på ;)
Signerer den

♥♥Victoria 20.06.12♥♥
 
Back
Topp