Amodi's dagbok

Noen dager siden sist jeg har vært her inne, har rett og slett klart å ikke tenke babyverden disse dagene.. Men nå måtte jeg innom, fant ut at EL er idag..  Har ikke tenkt på det, glemt å telle dager og alt... hehe... sendte nettopp melding til sambo, at idag er EL. Fikk til svar: Jeg er klar! Hehe... Dumt at jeg skal på jobb idag da, jobber sent.. Men han venter nok når jeg kommer hjem i 21tiden:) Gleder meg. Nå har jeg akkurat vasket huset, har lagd middag som sambo kan ta når han kommer fra jobb:)

Ha en fin dag:)

ORIGINAL: Amodi

September
Herlighet som tiden flyr, sommeren over allerede??

1.sept. - jobbing og husvask...
2.sept. - fri fra jobb, har ikke gjort noe:) (annet enn å være på BV;), kjempespennende med Angelicka, lykke til!!!)
3.sept. - jobb... middag hos svigermor.
4.sept. -Dobbeltskift på jobb... Leenge det..[:'(] 6 dager til ikm...
5.sept. - Reiser på tur:)
6.sept. - 4 dager til ikm..
7.sept. - jobb
8.sept. - jobb
9.sept. - kommer tr mon tro?
10.sept. - ingen tegn til tanta...
11.sept. - IKM, håper tanta holder seg langt borte....
12.sept. - Da dukket visst TR opp allikevel
13.sept. - Start på pp8:) TR
14.sept. - TR
15.sept. - TR
16.sept. - TR
17.sept. - TR OVER:)
18.sept. -
19.sept.
20.sept. - Fest hos en kompis
21.sept. -
22.sept. - Kurs
23.sept. - EL?
24.sept. - EL?
25.sept. - EL? Fest deg denne pp, kjære spire...
26.sept.
27.sept.
28.sept. - fyllesyk...........[:'(][:'(][:'(]
29.sept. - AAAUUU!!! Vondt i puppene... Hvorfor det?
30.sept.
IKM er ca 8.okt

Oversikt over pp'ene:
Feb: 27 dager
Mars: 28 dager
April: 28 dager
Mai: 35 dager
Juni: 26 dager
Juli: 27 dager
August: 25 dager
September:28 dager

Neste IKM er 8.oktober...

[:)] HEI.. Hvordan står det til?
Ønsker deg lykke til med EL.[:D]
jeg venter mensen imorgen..mmmm.. blir spennende å se om den kopmmer eller ikke.
klem solf.

Da var jeg hekta igjen... Sist uke var jeg lite aktiv her på bv, det datt liksom ut. Men nå har jeg vel tatt igjen det tapte, har vært her hvert ledige sekund...[:D] 
EL er nettopp over (tror jeg) og vi har iallefall gjort vårt denne gangen også.. 10 dager til IKM ca.. litt usikker på hvor mange dager jeg skal regne, men sånn ca der... og 10 dager går jo fort:)
I helgen skal jeg bare kose meg og slappe av sammen med sambo. Skal en tur på besøk til et vennepar som fikk en liten gutt sist uke.. Blir jo ikke mindre babysyk av den grunn, men det er jo ikke deres feil at spiren ikke sitter hos oss...:) De er jo så søøøte når de er så små... Vibrerer i eggstokker og alt når jeg ser dem...:) Utrolig at vi alle har vært så små...

Oktober
1.oktober: Jobb... Ømme pupper idag oxo..Sikkert kroppen som driver ap med meg...
2.oktober: Jobb... Ømme pupper... skjønner ikke denne kroppen...
3.oktober:
4.oktober:
5.oktober:
6.oktober:
7.oktober:
8.oktober: IKM ca her...
9.oktober: Tester hvis ikke tanta kommer,,,
10.oktober:
11.oktober:
12.oktober:
13.oktober:
14.oktober:
15.oktober:
16.oktober:
17.oktober:
18.oktober:
19.oktober:
20.oktober:
21.oktober:
22.oktober:
23.oktober:
24.oktober:
25.oktober:
26.oktober:
27.oktober:
28.oktober:
29.oktober:
30.oktober:
31.oktober:

AAAAAAUUUUU!!!!!!!!!!! skjønner ikke hvorfor jeg skal ha vondt i puppene idag, er jo lenge til ikm....
sikkert kroppen som holder ap med meg. er ikke symptomjakt som gjør det heller, har aldri vært så avslappet med tanke på babymakingen som denne pp... glemte rett og slett ut hele EL-testingen.. hehe... er litt distre og da men.. har aldri hatt ømme pupper før, ikke med el og ikke med tr...
meen, tiden vil vise, kan jo hende de er fine igjen i morgen:)

Er fortsatt øm i puppene, ikke sånn AAUU som igår, men allikevel ganske så ømme...[8|]
Også føler jeg det som om at jeg har en UVI... et slags press der nede... Men tok en urinprøve på jobb idag, den var negativ, så det er ikke det heller.. er sikkert kroppen min som holder ap med meg... syns det er litt vel tidlig å få "svangerskapstegn", føler det er litt for lenge til ikm til at jeg kan stole på disse symptomene. men den som venter får se![8D]
nå sitter jeg å ser på jakten på kjærligheten, er tv-kvelden min dette. ligger strak ut på sofaen med en varm kopp kakao.. gleder meg til greys anatomy også[:D]

Krysser fingrene for at alle tegn er svangerskapstegn[:D]

Ellers synes jeg TV kveld med kakao hørtes nyyyyydelig ut i høstværet. I det siste har jeg sovnet bare jeg har sett en sofa etter jobb.. Kanskje vi skal tolke det som et godt tegn også?? [:D][8|] (ikke graviditetstegnfokusert altså, bare litt..he-he.)  

jaja, da er det 2 dager til ikm. merkelig hvor seint tida går når man venter på noe.. skal ikke teste før i slutten av uka hvis ikke tr kommer... nedtur med negativ test..
jeg våkna idag tidlig, før vekkerklokka[:-] (jeg må nesten dras ut av senga til vanlig), med DE mensmurringene.. tenkte at f**n, der var vi over i pp9. men neida, ikke'no tr der... har ikke kjent noe mer til dette, så vet ikke hva det var...
skal uansett bestille meg en legetime i løpet av uken, enten tr kommer eller ikke. for kommer den, så er det VONDT... så da får jeg vel manne meg opp til en gu... evigheter siden sist, er jo greit å få det sjekket...
nå ligger jeg på sofaen og koser meg med fotballkamp, molde-brann[:D] 

Oktober

SPIRE; HVOR ER DU??? VENTER PÅ DEG!!!!!![:D]
1.oktober: Jobb... Ømme pupper idag oxo..Sikkert kroppen som driver ap med meg...
3.oktober: Fest[:D]
4.oktober: Venninnekveld! Kjempekoselig!
5.oktober: Ikke gjort en dritt... hehe... deilig det oxo.
6.oktober: Jobb...
7.oktober: Jobb... TV-kveld sammen med sofaen[:D] 1 dag til ikm.....[:-]
8.oktober: IKM ca her... Vil ikke ha den dumme tanta her... Krysser fingrene...
9.oktober: Tester hvis ikke tanta kommer,,,
10.oktober:
11.oktober:
12.oktober:
13.oktober:
14.oktober:
15.oktober:
16.oktober:
17.oktober:
18.oktober:
19.oktober:
20.oktober:
21.oktober:
22.oktober:
23.oktober:
24.oktober:
25.oktober:
26.oktober:
27.oktober:
28.oktober:
29.oktober:
30.oktober:
31.oktober:

da var ikm her plutselig, tr er ikke kommet (enda). kjennes ikke ut som den kommer, men det er da enda en stund igjen av dagen... satser på at hun er reist på en 9mnd-ferie.... (tror egentlig ikke det men....)

Oktober

6.oktober: Jobb... Mensmurringer....[:-]
8.oktober: Jobb... IKM ca her... Vil ikke ha den dumme tanta her... Er ikke kommet enda....Krysser fingrene...
9.oktober: Tester hvis ikke tanta kommer...
10.oktober:
11.oktober:
12.oktober:
13.oktober:
14.oktober:
15.oktober:
16.oktober:
17.oktober:
18.oktober:
19.oktober:
20.oktober:
21.oktober:
22.oktober:
23.oktober:
24.oktober:
25.oktober:
26.oktober:
27.oktober:
28.oktober:
29.oktober:
30.oktober:
31.oktober:

[:)] hei..
Krysser fingrene og alt annet for deg at det er en liten spire på vei. klem solf.[:D]

Oktober

8.oktober: Jobb... IKM ca her... Vil ikke ha den dumme tanta her... Er ikke kommet enda....Krysser fingrene...
9.oktober: Ingen tr enda........[;)] Dukker vel sikkert opp i natt... Har ikke helt trua på spire men... Lov å håpe...[:D]
10.oktober:
11.oktober:
12.oktober:
13.oktober:
14.oktober:
15.oktober:
16.oktober:
17.oktober:
18.oktober:
19.oktober:
20.oktober:
21.oktober:
22.oktober:
23.oktober:
24.oktober:
25.oktober:
26.oktober:
27.oktober:
28.oktober:
29.oktober:
30.oktober:
31.oktober:

1 dag over ikm... ingen tr i sikte.. men med min flaks så kommer hun garantert i løpet av noen dager..
skal prøve å ikke teste med det første, ingenting som er så skuffende som en negativ test.. bedre at tanta kommer da. og helst I TIDE!! får bare enda høyere forventninger hvis tanta er forsinka... nei, får prøve å ikke tenke så mye på det... hehe, enkelt... not!!!

nei, jeg får reise på besøk til noen nå, så slipper jeg sitte her alene, tankene svirrer bare rundt en liten spire da.. er bare på BV, får ikke gjort noe annet heller.. hehe... lett å bli hekta[:D]

Så spennende da[:)]   
Når skal du teste?

krysser fingrene for deg

Hadde tenkt å teste idag når jeg stod opp... men det glemte jeg.. hehe... ingen tegn til tanta idag heller... har hatt litt mensmurringer i ca en uke, litt av og på smerter... så jeg får se når jeg tester, får prøve i morgen kanskje??[:D]

Oktober

9.oktober: Ingen tr enda........[;)] Dukker vel sikkert opp i natt... Har ikke helt trua på spire men... Lov å håpe...[:D]
10.oktober: 2 dager over ikm, har ikke testet enda.. glemte det rett og slett..
11.oktober:
12.oktober:
13.oktober:
14.oktober:
15.oktober:
16.oktober:
17.oktober:
18.oktober:
19.oktober:
20.oktober:
21.oktober:
22.oktober:
23.oktober:
24.oktober:
25.oktober:
26.oktober:
27.oktober:
28.oktober:
29.oktober:
30.oktober:
31.oktober:

Oktober

10.oktober: 2 dager over ikm, har ikke testet enda.. glemte det rett og slett..Neg. test i kveld[:@]
11.oktober:
12.oktober:
13.oktober:
14.oktober:
15.oktober:
16.oktober:
17.oktober:
18.oktober:
19.oktober:
20.oktober:
21.oktober:
22.oktober: