Amodi's dagbok

Amodi

Glad i forumet
Noen sa til meg at jeg kunne lage en dagbok her over hendelser, så kan det hende at svimehuet selv (altså meg) klarer å holde styr på syklusene sine...:)

Siden jeg ikke husker fra 12 til middag, så får jeg begynne fra nå...:)
Jeg er 23 år, sambo er 24, bosatt på vestlandet. Har vært sammen med min kjære i snart 5 år, og vi syns det er på tide at vi får en familieforøkelse.:) (Har hund og stasjonsvogn, er bare den lille som mangler) Har jobbet som sykepleier ett års tid, er kjempespennende.

Syklusene mine har vært noenlunde stabile, fra 25-35 dager, ligger som regel på 27 dager.
Det eneste som er dumt med pilleslutten er at menssmertene er kommet tilbake for fullt... Håper det er bedre neste gang (hvis tr kommer...) Hvis tr kommer med smertene denne gangen får jeg komme meg til legen. Sambo holder på å klikke når jeg får disse smertene, han sier at han blir redd når han ser hvor vondt jeg har.

Skal prøve å oppdatere dagboken med jevne mellomrom, er blitt helt hekta på BV, så masse kjekke jenter på en plass er det vanskelig å finne:)
 
7 PP
16.aug - TR kom, EKSTREME menssmerter.......
17.aug - TR
18.aug - TR
19.aug - TR
20.aug - TR has left the building ;)
21.aug -
22.aug -
23.aug -
24.aug -
25.aug -
26.aug -
27.aug - NEG EL-test
27.aug - NEG EL-test
28.aug - NEG EL-test
29.aug - POSITIV EL-TEST! Blir nok mer  i helgen da ja;)
30.aug -  Party!
31.aug -
 
IKM er 11.sept
 
Hei[:)] Jeg er ny her jeg også, snoker litt rundt for å bli kjent[;)]
håper du får orden på smertene og at det sitter en liten spire i magen veldig snart[:)]
Lykke til med prøvingen[;)]

 
Tusen takk for det Ronja, lykke til du også:) Krysser fingrene;)
 
Velkommen til oss i dagbokgjengen! Håper ikke din dagbok blir like lang som min[8D]
 
Velkommen med dagbok!
 
Jeg fikk også tilbake menssmertene etter pilleslutt, men vi får håpe at vi slipper unna dem snart begge to. [;)]
 
Lykke til!!
 
September
Herlighet som tiden flyr, sommeren over allerede??
 
1.sept. - jobbing og husvask...
2.sept. - fri fra jobb, har ikke gjort noe:) (annet enn å være på BV;), kjempespennende med Angelicka, lykke til!!!)
3.sept. - jobb... middag hos svigermor.
4.sept. -Dobbeltskift på jobb... Leenge det..[:'(] 6 dager til ikm...
5.sept. - Reiser på tur:)
6.sept. - 4 dager til ikm..
7.sept. - jobb
8.sept. - jobb
9.sept. - kommer tr mon tro?
10.sept. - ingen tegn til tanta...
11.sept. - IKM, håper tanta holder seg langt borte....
12.sept.
13.sept.
14.sept.
15.sept.
16.sept.
17.sept.
18.sept.
19.sept.
20.sept.
21.sept.
22.sept.
23.sept.
24.sept.
25.sept.
26.sept.
27.sept.
28.sept.
29.sept.
30.sept.
 
Jaja, da var det 6 dager igjen til ikm... mon tro hvor lenge jeg klarer å vente før jeg tester.!? [:D]
hadde ikke trodd at det skulle bli slik med denne prøvingen, føler jeg lever i en boble, der alt dreier seg om baby.. flere av venninnene mine er gravide, og nå fikk jeg nettopp melding fra en av de, at lille gutten hadde meldt sin ankomst idag tidlig[:)][:)][:)][:)]
 
det er ikke en god følelse å få, når venninner forteller at de er gravide - og det uten å ha prøvd... må ta på seg en maske og smile og hyle og alt som hører til... men heldigvis forsvinner den vonde følelsen etter en stund, det er jo fantastisk at de har et nytt liv på gang, og jeg blir jo "tante". [:D] Det er ikke så mange som vet at vi prøver, så de kan jo ikke vite det. Er bare en av venninnene mine som vet det, og hun er fantastisk!!!! Hva skulle jeg gjort uten henne, og de fantastiske jentene her på babyverden??
 
Og så synes jeg det er kjempekoselig med Angelicka nå, følger med som bare det her[;)] Må få med meg siste nytt, og det er jo ikke rent lite for tiden[:)]
 
Nei, nå må jeg vel jobbe litt igjen, dobbeltskift på jobb idag.... Men sniker meg jo innom BV innimellom[:D]
 
Lykke til med prøvingen, og gratulerer med dagbok, Amodi. Ikke lett å ikke bli litt hekta på BV nei..
 
Da var vi tilbake fra tur, var kjempegøy. Har hatt litt mensmurringer, uten tegn til tr... så jeg får bare vente og se når det nærmer seg ikm. skal prøve å ikke teste før det.. har testet før i tidligere sykluser, men blir bare skuffa når det bare kommer en strek, og ikke to. så denne gangen skal jeg gjemme testene, og bare vente og se.(hvis jeg klarer[:D]) Spennende er det uansett, men skuffelsen er faktisk større over en neg test enn at tr kommer. (hater den tanta, har lyst å sende henne laaaaangt bort!!!)
så nå skal jeg prøve å få vasket og ryddet i huset, ser jo ut som 3.verdenskrig er i anmarsj her...[:'(]...
 
Jeg har verdens beste sambo!!!!!!
Fikk sms fra han nå: Har du fått den dumme mensen, eller er vi gravide??:)"
Jeg svarte at det var ingen tegn til den enda, men vi får vente og se. Nå tikket svaret inn: "Vi er nok gravide, jeg gleder meg:) Elsker deg jenta mi"
 
FÅR HÅPE HAN HAR RETT!! Men jeg tør enda ikke håpe på en spire, selv om jeg innerst inne håper sterkt...
 
Og uansett om tanta kommer eller ikke, så har jeg iallefall verdens herligste samboer! Vi er sammen om dette, og begge ønsker en liten like sterkt. Vi har det kjempebra for tiden, og det er jeg utrolig takknemlig for.
 
æææsj, nå tror jeg tr kommer... litt rosa på papiret nå....
 
ikke noe mer tegn til tr.... (???) var sikker på at det kom tidligere idag, men den gang ei... kommer vel i løpet av natta. spennende å stå opp i morgen:)
 
ORIGINAL: Fru.A.

Det lover jo godt at tr ikke har kommet ennå da

 
Hehe, ja.. Ingen tegn til den idag heller, annet enn mensmurringer. men det har jeg hatt noen dager nå..
Hvis jeg ikke er gravid så kan den hersens tanta bare komme, med en gang, så vi kan få komme i gang med 8.pp[:D]
 
ORIGINAL: Amodi

September
Herlighet som tiden flyr, sommeren over allerede??
 
1.sept. - jobbing og husvask...
2.sept. - fri fra jobb, har ikke gjort noe:) (annet enn å være på BV;), kjempespennende med Angelicka, lykke til!!!)
3.sept. - jobb... middag hos svigermor.
4.sept. -Dobbeltskift på jobb... Leenge det..[:'(] 6 dager til ikm...
5.sept. - Reiser på tur:)
6.sept. - 4 dager til ikm..
7.sept. - jobb
8.sept. - jobb
9.sept. - kommer tr mon tro?
10.sept. - ingen tegn til tanta...
11.sept. - IKM, håper tanta holder seg langt borte....
12.sept. - Da dukket visst TR opp allikevel
13.sept. - Start på pp8:)
14.sept.
15.sept.
16.sept.
17.sept.
18.sept.
19.sept.
20.sept.
21.sept.
22.sept.
23.sept. - EL?
24.sept. - EL?
25.sept. - EL?
26.sept.
27.sept.
28.sept.
29.sept.
30.sept.
IKM er ca 8.okt

 
jaja, tanta kom på fredags kveld, ikke overraskende... men ble jo selvfølgelig litt skuffet allikevel. men da er det jo bare til å sette i gang med denne pp, kose oss masse:)
 
ja, kjipt er det, jeg var ganske trist på fredag. men det er mange som har prøvd lengre enn meg, og fått det til, så jeg er ved godt mot igjen nå. [:)] Sambo er utrolig støttende, han er så positiv til at dette får vi snart til, at positiviteten hans smitter over på meg. hadde nok ikke sett så lyst på det hvis ikke han var som han er. [:D] så dette skal vi få til! så vil tiden vise hvor lang tid det tar.
Nei, nå får jeg legge meg, er jo tirsdag og arbeidsdag igjen i morgen.
 
 
ORIGINAL: Amodi

ORIGINAL: Amodi

September
Herlighet som tiden flyr, sommeren over allerede??
 
1.sept. - jobbing og husvask...
2.sept. - fri fra jobb, har ikke gjort noe:) (annet enn å være på BV;), kjempespennende med Angelicka, lykke til!!!)
3.sept. - jobb... middag hos svigermor.
4.sept. -Dobbeltskift på jobb... Leenge det..[:'(] 6 dager til ikm...
5.sept. - Reiser på tur:)
6.sept. - 4 dager til ikm..
7.sept. - jobb
8.sept. - jobb
9.sept. - kommer tr mon tro?
10.sept. - ingen tegn til tanta...
11.sept. - IKM, håper tanta holder seg langt borte....
12.sept. - Da dukket visst TR opp allikevel
13.sept. - Start på pp8:) TR
14.sept. - TR
15.sept. - TR
16.sept.
17.sept.
18.sept.
19.sept.
20.sept.
21.sept.
22.sept.
23.sept. - EL?
24.sept. - EL?
25.sept. - EL?
26.sept.
27.sept.
28.sept.
29.sept.
30.sept.
IKM er ca 8.okt


 
Back
Topp