Noen sa til meg at jeg kunne lage en dagbok her over hendelser, så kan det hende at svimehuet selv (altså meg) klarer å holde styr på syklusene sine...:)
Siden jeg ikke husker fra 12 til middag, så får jeg begynne fra nå...:)
Jeg er 23 år, sambo er 24, bosatt på vestlandet. Har vært sammen med min kjære i snart 5 år, og vi syns det er på tide at vi får en familieforøkelse.:) (Har hund og stasjonsvogn, er bare den lille som mangler) Har jobbet som sykepleier ett års tid, er kjempespennende.
Syklusene mine har vært noenlunde stabile, fra 25-35 dager, ligger som regel på 27 dager.
Det eneste som er dumt med pilleslutten er at menssmertene er kommet tilbake for fullt... Håper det er bedre neste gang (hvis tr kommer...) Hvis tr kommer med smertene denne gangen får jeg komme meg til legen. Sambo holder på å klikke når jeg får disse smertene, han sier at han blir redd når han ser hvor vondt jeg har.
Skal prøve å oppdatere dagboken med jevne mellomrom, er blitt helt hekta på BV, så masse kjekke jenter på en plass er det vanskelig å finne:)
Siden jeg ikke husker fra 12 til middag, så får jeg begynne fra nå...:)
Jeg er 23 år, sambo er 24, bosatt på vestlandet. Har vært sammen med min kjære i snart 5 år, og vi syns det er på tide at vi får en familieforøkelse.:) (Har hund og stasjonsvogn, er bare den lille som mangler) Har jobbet som sykepleier ett års tid, er kjempespennende.
Syklusene mine har vært noenlunde stabile, fra 25-35 dager, ligger som regel på 27 dager.
Det eneste som er dumt med pilleslutten er at menssmertene er kommet tilbake for fullt... Håper det er bedre neste gang (hvis tr kommer...) Hvis tr kommer med smertene denne gangen får jeg komme meg til legen. Sambo holder på å klikke når jeg får disse smertene, han sier at han blir redd når han ser hvor vondt jeg har.
Skal prøve å oppdatere dagboken med jevne mellomrom, er blitt helt hekta på BV, så masse kjekke jenter på en plass er det vanskelig å finne:)
