Amming

Hvem synes det er koselig, men litt slitsomt å amme enda ? Og hvem bekymrer seg for jobbstart og amming....
*rekker opp hånda på denne*

Jeg syns det er litt mye mas med amming, men syns jo det er utrolig fint og. Den koselige stunden vi har sammen. Så var det jobb da, permisjonen min er ferdig når han er 8 mnd og lek har ikke tenkt å slutte å amme. Hvordan løser man sånt i praksis?

Vi koser oss med amming ennå. Jeg har begynt å jobbe 50% (fulle dager, 2-3 dager i uka) og for meg er det null stress. Pumper litt, så han kan få mens jeg er borte om han vil og ellers ammer jeg når vi er sammen. Gjorde det samme med største og, han ga ikke slipp på puppen før han var nesten to år.

Jeg syns det er litt mye mas med amming, men syns jo det er utrolig fint og. Den koselige stunden vi har sammen. Så var det jobb da, permisjonen min er ferdig når han er 8 mnd og lek har ikke tenkt å slutte å amme. Hvordan løser man sånt i praksis?

Samme her. Skal begynne å jobbe når Lillegutt er 8 mnd. Ammer mye fremdeles og er kun oppe i 1,5 måltider med fast føde sålangt. Jeg tenker kanskje å amme før jeg drar på jobb og når jeg kommer hjem. Spennende å se om vi klarer å slutte med mattamming før jeg starter på jobb igjen også. Er kun 3 uker igjen.

Ammer fortsatt. Synes i grunn det er helt greit. Han er ingen racer på fast føde enda. Skal ikke jobbe før i januar heller, så vi stresser ikke. :)

Aner ikke....

Samme her. Skal begynne å jobbe når Lillegutt er 8 mnd. Ammer mye fremdeles og er kun oppe i 1,5 måltider med fast føde sålangt. Jeg tenker kanskje å amme før jeg drar på jobb og når jeg kommer hjem. Spennende å se om vi klarer å slutte med mattamming før jeg starter på jobb igjen også. Er kun 3 uker igjen.
Si ifra hvordan det går!

Ammer fortsatt.
Koser meg stortsett med det. Men avogtil blir jeg lei, og skulle ønske jeg kunne gitt hele meieriet til mannen

Back
Topp